اگر موبایلتان حسگر اثر انگشت دارد، حتما می‌دانید که شناساگرهای زیستی تعبیه شده در آن، آنقدرها که انتظار داریم دقیق نیستند. خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که چند بار انگشتمان را روی حسگر قرار می‌دهیم و هیچ اتفاقی نمی‌افتد و مجبور می‌شویم برای باز کردن موبایلمان بارها تلاش کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۳۷۴۱

آخر هم با این عبارت روبهرو میشویم که بیش از حد از اثر انگشت خود برای باز کردن موبایل استفاده کردهاید و دیگر نمیتوانید از این طریق وارد گوشی خود شوید. به گزارش دیجیاتو و به نقل ازHowtogeek،این مشکلی است که خیلیها دارند و سعی میکنیم امروز با چند ترفند ساده آن را برطرف کنیم:

یک انگشت را چندین بار به موبایل خود بشناسانید: میخواهید حسگر اثر انگشت موبایلتان دقیقتر عمل کند؟ پس به تنظیمات حسگر موبایلتان بروید و حداقل دو سه باری انگشتی که عموما گوشیتان را با آن باز میکنید در آن ثبت کنید. با این کار دیگر هر طور که انگشت تان را روی حسگر قرار دهید، موبایل خیلی سریع آن را شناسایی میکند و به همین ترتیب دقت آن در خواندن اثر انگشت افزایش مییابد.

بعد از حمام حتما یک بار انگشت خود را در سیستم ثبت کنید: حسگرها در حالت عادی خیلی وقتها قادر به شناسایی اثر انگشتها نیستند، چه برسد به اینکه کاربر دستش خیس باشد و بخواهد از این طریق گوشی خود را باز کند. این مشکلی است که در طول روز زیاد به آن برمیخوریم. اما یک راه ساده برای برطرف کردن آن وجود دارد: پس از حمام یا شستن دستها، یک اثر انگشت تازه ثبت کنید. با این کار حداقل دقت حسگر کمی بالاتر میرود و در این شرایط نیز میتواند نسبت به گذشته عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

با ثبت هر دو دست خود باز کردن گوشی را راحتتر کنید: برای اینکه بتوانید در هر شرایطی گوشی خود را باز کنید، حتما اثر انگشت هر دو دست خود را به حسگر موبایل بشناسانید. به هر حال دستی که با آن موبایلمان را باز میکنیم همیشه آزاد نیست و مجبور میشویم با استفاده از رمز عبور یا الگوها وارد گوشی شویم. پس خودتان را راحت کنید و به جای اینکه مدام معطل خالی شدن دست تان باشید، انگشت دست دیگرتان را در تنظیمات حسگر موبایل ثبت کنید تا در هر شرایطی فرصت باز کردن گوشی خود را داشته باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها