رئیس هلال احمر ماکو گفت: نبود دید کافی در زیر آب و کمبود امکانات در سد شهید جواد قنبری عملا کشف جسد غرق شده را با مشکل مواجه کرده است.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۶۰
ادامه جستجوها برای یافتن پیکر مرد غرق شده در سد ماکو +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین، سجاد اسماعیل زاده در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: عملیات کشف و امداد دو نفر پدر و پسر غرق شده در سد شهید جواد قنبری از اولین لحظه اعلامی به تلفن امداد هلال احمر پیگیری شده است که امروز در روز پنجم این فعالیت هستیم.

رئیس جمعیت هلال احمر ماکو در تشریح چگونگی رخداد این حادثه گفت: لحظه ای سهل انگاری موجبات فوت دو تن همشهریانمان را فراهم ساخت.

وی افزود: روزی که این خانواده به سد شهید جواد قنبری آمده بودند سد بسیار مواج بود ولی باز از سوی خانواده توجهی به این قضیه نشد.

رئیس هلال احمر ماکو بر روایت قضیه از زبان شاهدین حاضر در سد و فیلمی که گرفته شده اشاره و تصریح کرد: کودک بلافاصله بعد از شیرجه در آب به دلیل عدم مهارت در شنا کردن غرق شده و برروی آب می‌آید ولی پدر هنوز در روز پنجم جستجوی خود پیدا نشده است.

وی، کمبود امکانات را یکی از عوامل کاهنده شانس پیداشدن وی در سد ماکو عنوان کرد و افزود: تعدادی غواص نیز به منطقه اعزام شد ولی به دلیل نبود دید کافی در زیر آب عملا این امر هم ابتر ماند.

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: نیروهای هلال احمر ماکو با قایق و تورهای ماهیگیری تمامی نقاط سد را کنترل خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها