این چه وضع بازیکن گرفتن در استقلال است؟

فتح‌ا...‌زاده: آقایان، نمی‌توانید همین حالا بروید

علی فتح‌ا...‌زاده مدیرعامل سابق استقلال، از وضعیت فعلی این باشگاه در نقل و انتقالات گلایه دارد. امید ابراهیمی و مجید حسینی از استقلال جدا شدند، وضعیت قرارداد تیام هنوز مشخص نیست، نورافکن باشگاه را ترک کرد، آقاخان و تیموری که جذب تیم شده‌اند مصدوم هستند و کلا این شرایط اوضاع استقلال را در نقل و انتقالات وخیم نشان می‌دهد. در مقابل پرسپولیس خیلی هوشمندانه‌‌تر عمل کرده است.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۵۸

این باشگاه با وجود محرومیت از نقل و انتقالات موفق شده با ترابی و رفیعی که دو مهره خوب و نامی هستند برای نیم فصل دوم به توافق برسد. این اتفاق باعث شده تا استقلالیها حالا شاکی‌‌تر باشند. یکی از کسانی که بشدت از این مساله گلایه دارد علی فتحا...زاده مدیرعامل سابق باشگاه است. او در این باره به جام‌جم توضیح می‌دهد: «دیگر چه بگوییم؟ این چه وضع بازیکن گرفتن در استقلال است؟ این باشگاه نیاز دارد تا بازیکنانی بگیرد که در حد و نام باشگاه باشند. از طرفی چرا بازیکنان باید اینقدر راحت بروند؟ قراردادها چطور بسته شده است؟ چرا امید نورافکن باید این‌طوری از باشگاه برود؟ چرا قرارداد ندارد؟! باشگاه نمی‌دانسته او قرارداد ندارد؟ مجید حسینی چطور؟ من مطمئنم شفر گفته بوده قرارداد حسینی تمدید شود. واقعا عجیب است که او اینقدر راحت می‌تواند باشگاه را ترک کند و برود. واقعا جای سوال دارد. چرا با او تمدید نکرده‌اند؟ چرا بازیکن مصدوم را بدون تست پزشکی گرفته‌اند؟ وضع تیام هم که هنوز مشخص نیست. واقعا اوضاع بدی است. وزیر ورزش ورود کند. چرا با این شکل قراردادها به باشگاه ضربه می‌زنند؟»

فتح‌ا...‌زاده ادامه می‌دهد: «مگر پول کم دارند؟ این‌همه پول بوده. این‌همه پول نقد به باشگاه آمده است. پول ندارند که این‌طوری بازیکن می‌گیرند؟ پول ندارند که نمی‌توانند با بازیکنان تمدید کنند؟ اتفاقا پول هست منتهی بلد نیستند قرارداد ببندند. آقایان نمی‌تواند قرارداد درست ببندید همین حالا باشگاه استقلال را ول کنید و بروید.»

مدیرعامل سابق استقلال در ادامه گلایه‌هایش می‌گوید: «بابا هوادار استقلال روزی 1000 تا به من پیغام می‌دهد. زنگ می‌زنند. آه و ناله می‌کنند. از دست این دوستان است. من به آقای افتخاری می‌گویم خودت باید حواست به کار باشد. ایشان مدیر خوبی است و توانایی زیادی دارد ولی کار را به دیگران سپرده است. کار سپردن به دیگران هم نتیجه‌اش همین می‌شود. ایشان اگر خودش بالای سر کار باشد و در این مسائل ورود کند، هرگز چنین اتفاق‌هایی نمی‌افتد. کلی بازیکن گرفته‌اند، ولی شفر آنها را اصلا نمی‌خواسته. این اتفاقات در باشگاه استقلال بی‌نظیر است. »

فتح‌ا...‌زاده حرف‌هایش را این‌طور تمام می‌کند: «من از وزیر ورزش خواهش دارم وارد این مساله شود و رسیدگی کند. او باید جواب هواداران استقلال را بدهد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها