رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ، رستوران کوچکی در ایالت ویرجینیای آمریکا که سخنگوی کاخ سفید سارا ساندرز را از آنجا بیرون کرده بود «کثیف» توصیف کرد.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۸۶

ترامپ در توئیترش به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت:رستوران «مرغ قرمز» باید توجه و تمرکز بیشتری به تمیز کردن سایبان ها، درها و پنجره هایش (که به شدت به رنگ کاری نیاز دارند) داشته باشد به جای اینکه از ارائهٔ خدمات به شخصیت فاخری مثل خانم ساندرز سرباز بزند.من همیشه یک قاعده دارم که اگر رستوران از بیرون کثیف باشد از درون هم کثیف است».

به گزارش تابناک،چند روز پیش کارگران رستوران کوچکی در ویرجینیا که غذاهای ارگانیک میفروشند سخنگوی کاخ سفید و خانوادهاش را که به صرف شام به آنجا رفته بودند بهدلیل همکاری با مدیریت غیرانسانی (ترامپ) از آنجا بیرون انداختند.

این رستوران چنین حرکتی را پس از اتخاذ سیاستهای جدید ترامپ علیه مهاجران مکزیکی اتخاذ کرد. ساندرز هم با ارسال پیام توییتری این مساله را تائید کرد و نوشت: صاحب رستوران مرغ قرمز در لکسینگتون ویرجینیا از من خواست آنجا را ترک کنم چون برای ترامپ، رئیس جمهور آمریکا کار میکنم و من هم مؤدبانه از آنجا خارج شدم. مالک رستوران با این کار شخصیت خودش را نشان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها