حجت‌الاسلام نصرا... پژمانفر که تا همین چند وقت قبل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بود و طی یک انتخابات درون کمیسیون به خاطر لغزیدن یکی از اصولگرایان به اردوگاه سیاسی رقیب، صندلی ریاست کمیسیون را از دست داد حالا در جدیدترین برنامه‌اش به بازدید از باشگاه فیلم سوره رفته است.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۸۲

مرکزی که تحت مدیریت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد و در چند سال اخیر سعی دارد با تکیه بر نیروهای جوان و با انگیزه، راه متفاوتی را در تولیدات سینمایی باز کند. پژمانفر که از نظر سیاسی هم به جبهه پایداری تعلق دارد و بعضی رسانههای اصلاحطلب هم نتوانستند خشنودی خودشان را از تغییر او پنهان کنند در این دیدار خطاب به محمد حمزهزاده و اعضای باشگاه فیلم سوره گفته است: خوشحالم در جمعی هستم که کارهای بزرگی کردند و قرار است کارهای بزرگتری هم بکنند. با آثاری هم که در این نشست ارائه کردید نشان دادید و ثابت کردید که نمیخواهید صرفا حرف بزنید و با عمل و آثارتان این را نشان دادید. معتقدم مسیری را که انتخاب کردید راهش را باز میکند. با این شور، عشق و جدیتی که من میبینم قطعا، راهتان را باز خواهید کرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی که در چند سال اخیر نسبت به دیگر اعضای کمیسیون، روابط و تعاملات جدیتری هم با گروهها و جریانهای فرهنگی داشته است لابلای صحبتهایش نقد نرمی هم به مدیریت فرهنگی دولت داشته و گفته است: درست است که وظیفه مجلس و دولت حمایت از اینگونه جهشها و حرکتهای انقلابی است ولی باور دارم ولو اینکه مجلس، دولت، سازمان برنامه و بودجه و مراکزی که پول دست شان است به موقع کمک نکنند شما از حرکت باز نمیمانید. ممکن است مسیر سختتر شود ولی متوقف نخواهد شد. من به نوبه خودم تشکر میکنم. کارهایتان خیلی خوب بود. متاسفانه، دور محیط سینما را عدهای سیم خاردار کشیده بودند. اجازه ورود به همه را نمیدادند. شما با کار و عزمتان این سیمها را پاره کردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها