رئیس رسانه ملی در واکنش به تحریم از سوی آمریکا:

آمریکا از شکست انحصار رسانه‌ای عصبانی است

به گزارش روابط‌عمومی رسانه ملی، پس از خروج یکطرفه آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های شدید اقتصادی و سیاسی علیه کشورمان، برخی از شخصیت‌های سیاسی و نظامی از جمله دکتر علی‌عسکری رئیس رسانه ملی در لیست تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفتند. بر همین اساس رئیس رسانه ملی با صدور بیانیه‌ای به این گستاخی جدید آمریکا واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۴۹۹

رئیس رسانه ملی در واکنش به تحریم وزارت خزانهداری آمریکا، آن را نشانهای دیگر از شواهد افول و فروپاشی آمریکا دانست و تأکید کرد: آمریکا دچار این توهم شده است که با تحریمها و فشارهای پیدرپی علیه ملت ایران میتواند راهی برای کند کردن مسیر افول خود بیابد، غافل از اینکه نتیجه این روند، وحدت و انسجام بیشتر ملت بزرگ ایران است.

به گزارش روابطعمومی رسانه ملی، دکتر علیعسکری در بیانیهای با بیان اینکه تحریمهای ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران به ظهور فرصتهایی تاریخی برای ایران اسلامی خواهد انجامید، افزوده است: نتیجه این روند، ترغیب ایران به استفاده از همه ابزارهای قدرت ملی برای تادیب آمریکا، مستحکمتر و مصممتر شدن اجزای محور مقاومت در منطقه برای خنثی کردن توطئهها و تسریع در اضمحلال رژیم اسرائیل، تنبیه متحدان آمریکا بهعنوان خائنان به دنیای اسلام و در صورت لزوم آغاز مجدد برنامه هستهای ایران خواهد بود.

او تحریم علیه رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را نشانه عصبانیت آمریکا از شکسته شدن انحصار رسانهای خود دانست و تصریح کرد: تحریم علیه رئیس سازمان صداوسیما علامتی است از اینکه آمریکا بشدت از شکسته شدن انحصار جبهه رسانههای استکباری و رسوا شدن پیدرپی در پیشگاه افکار عمومی ایران و جهان عصبانی است.

رئیس رسانه ملی در ادامه این بیانیه افزودهاست: خانواده صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به خود میبالد که بهرغم همه این فشارها ذرهای در انجام مأموریت اصلی خویش که همانا نمایندگی صدای ملت ایران و ترویج ندای رهاییبخش انقلاب اسلامی است کوتاهی نکرده و از این پس بر عزم و تلاش انقلابی خود مصممتر از گذشته، خواهد افزود.

دکتر علیعسکری در این بیانیه با بیان اینکه «تحریمهای مضحک آمریکا علیه اینجانب به عنوان یکی از کوچکترین آحاد ملت ایران و کمترین خادم آنها، مایه مباهات و نشانه سردرگمی، حماقت و خوی استکباری دولت آمریکاست»، تاکید کرده است: اگرچه آمریکا سعی کرده است در دهههای گذشته خود را به عنوان یک قدرت جهانی پیشرو مطرح کند با از دست دادن مزیتهای نسبی و تواناییهایش، اکنون همه جهان شاهد افول و فروپاشی آن قدرت هستند.

رئیس رسانه ملی بحرانهای پیدرپی اجتماعی، از هم گسیختگی سیاسی، رسواییهای سیاسی و اخلاقی حتی در سطح رئیسجمهوری و سردرگمی در سیاست خارجی و بنبست کامل در سیاستهای مرتبط با منطقه غرب آسیا را از شواهد فروپاشی آمریکا دانست و افزود: خزانهداری آمریکا که تصور میکند با این تحریمها میتواند کمکی به جلوگیری افول دولت آمریکا نماید، باید خود پاسخگو باشد که بدهی فزاینده آمریکا به جهان را چگونه خواهد پرداخت؟ آیا توان بازپرداخت این بدهیهای عظیم را خواهد داشت؟

دکتر علیعسکری در ادامه این بیانیه تصریح کرده است: خزانهداری آمریکا در حال و آینده محل مراجعه انبوه طلبکاران از سراسر جهان خواهد بود که طلب 21 هزار میلیارد دلاری خود از آمریکا به عنوان بدهکارترین دولت جهان را مطالبه میکنند. گرچه ناتوانی آمریکا نشان میدهد طلبکاران و مالباختگان خزانهداری آمریکا بزودی باید بر لاشه این هیولای بزرگ حاضر شوند و بابت طلبهای غیرقابل وصول خود اشک حسرت بریزند.

رئیس سازمان صداوسیما با تأکید بر اینکه دور جدید تحریمها به برکت انسجام ملی در سایه تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب، برنامهریزی و اقدام انقلابی مسئولان، استقامت تحسین برانگیز ملت و از همه بالاتر نصرت الهی راه به جایی نخواهد برد، افزود: بزودی اقتصاد ایران وارد دورانی خواهد شد که اساساً ابزار و حربه تحریم از دست دشمن گرفته میشود و خداوند را شاکرم که اینجانب و سازمان صداوسیما نیز در پیمودن این مسیر تاریخی سهیم خواهیم بود.

هفته گذشته وزارت خزانهداری آمریکا در ادامه تحریمهای ظالمانه خود علیه کشورمان چند مقام مسئول، سازمان و گروه ایرانی دیگر را نیز تحریم کرد که نام رئیس سازمان صداوسیما در این فهرست وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها