مرد شرور که دوستش را در یکی از برج‌های محله ولنجک تهران کشته بود، دیروز صحنه جنایت را بازسازی کرد.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۲۸

به گزارش جامجم، وحید 34 ساله که از اراذل و اوباش سطحیک تهران است ، بیست و ششم اردیبهشت امسال در جشنی که دوستش برای آزادی او در پنتهاس طبقه نهم در برجی در خیابان 21 غربی ولنجک برگزار شده بود، شرکت کرد که در آنجا دوستش به نام حسین را در جریان مشاجره هنگام کریخوانی لاینلایو اینستاگرامی کشت و خواهرزادههایش را زخمی کرد. متهم فراری در نزدیکی مرز ایران - ترکیه بازداشت شد. دیروز عامل جنایت همراه بازپرس مرادی و تیمی از ماموران در محل جنایت حاضر شدند تا مرد شرور صحنه قتل را بازسازی کند.

متهم به قتل از خودروی پلیس پیاده شد و با دستور بازپرس پرونده ابتدا صحنههای ورودش در شب جنایت به ساختمان را بازسازی کرد و رو به حاضران گفت: حسین قرار بود ابتدا مهمانی را در یک باغ بگیرد که من قبول نکردم. بعد قرار شد در خانهاش مهمانی برگزار شود. اول میخواست خودش سراغم بیاید اما بعد راننده آژانسی را به دنبالم فرستاد که با آن به خانه حسین رفتم. او کرایه را پرداخت و بعد از پیاده شدن از خودرو همراه او وارد ساختمان شدم.

با هماهنگی قضایی متهم وارد آپارتمان مقتول شد و در آنجا بازسازی صحنه قتل را همراه یکی از ماموران که در نقش مقتول بود باز اجرا کرده و نحوه زدن ضربات به او و زخمی کردن خواهرزادههای مقتول را هنگام خروج از ساختمان با چاقوی پلاستیکی نشان داد. او در جریان بازسازی مدعی شد ضربهها را به دستهای مقتول زده و به خاطر مست بودن یادش نمیآید ضربهای به گردن حسین زده است یا نه؟

متهم بعد از بازسازی صحنه قتل و زخمی کردن خواهرزادههای مقتول، برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها