جوابیه عضو شورای شهر بابل در خصوص کارت هدیه 100 هزار تومانی

مقصر روابط عمومی شهرداری بود!

سیف‌الرضا شهابی، عضو شورای اسلامی شهر بابل در پاسخ به مصاحبه‌ای که با نیما عالمیان در روز یکشنبه 30 اردیبهشت سال جاری با عنوان «هزار تومان به ازای هرسال» چاپ شد، جوابیه‌ای را صادر کرد که بخش‌های مهم این جوابیه در زیر می‌آید:
کد خبر: ۱۱۴۳۸۵۷

یک روز بنده به اتفاق آقای مهندس جواد بیژنی، یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر بابل به منزل نامبردگان رفتیم و در این مراسم خانگی که با حضور هر دو ورزشکار و خانوادهشان بر گزار شد شرکت کردیم. بعد از تبریک بهخاطر موفقیتهایشان در سوئد؛ در مورد اشتغال نوشاد و نیما صحبت شد و شهردار قول مساعد داد تا بعد از برگشت نوشاد و نیما از مسابقات هنگگنگ و چین که پیشرو دارند ترتیب اشتغالشان در شهرداری بابل داده شود و حتی اگر به علت تمرینات نمیتوانند در محل کار حاضرشوند، مشکل خاصی بهوجود نیاید .

در هنگام خارج شدن از منزل عالمیان؛ دو عدد کارت هدیه که در آن زمان بنده و احتمالا دیگر مسئولان ازمبلغش
بی اطلاع بودند و براساس یک اشتباه که از ناحیه روابط عمومی شهرداری انجام گرفت و به مبلغ توجه نشده بود ازطرف آقای شهردار به فرماندار داده شد تا به هر کدام از دو برادر تقدیم شود .

ساعتی بعد آقای رحمت عالمیان، ابوی محترم نوشاد و نیما در تماس تلفنی از مبلغ صد هزار تومان گله مند بود و بنده سعی کردم ایشان را آرام کنم و عرض کردم: سعی خواهیم کرد طی مراسمی در شورای شهر از این دو برادر و دیگر ورزشکاران صاحب نام بابلی تقدیر و تجلیل شایسته به عمل آید و جبران شود.

صرفا جهت اطلاع؛ در 20 اسفند 1396 با تصویب دوره پنجم شورای اسلامی شهر بابل مبلغ 30 میلیون ریال به هیات پینگ پنگ بابل کمک شد و همچنین در روزهای آغازین اردیبهشت 1397جهت پذیرایی از ملی پوشان پینگ پنگ که قبل از اعزام به سوئد در بابل اردو زده بودند و به احترام تیم ملی و خصوصا برادران عالمیان؛ مبلغ چهار میلیون و 700 هزار تومان از سوی شهرداری بابل هزینه شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها