پس از حضور ناظران کنفدراسیون

نگرانی فدراسیون از وضع استقلال و پرسپولیس

ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی مدارک ارائه شده از سوی باشگاه‌های ایرانی، به کشور سفر کرده‌اند. آنها کار خود را آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۸۶

باشگاههای ایرانی برای آنکه بتوانند لیسانس حرفهای خود را بگیرند، اعلام کردند بخش عمدهای از بدهیهای خود را صاف کردند. فدراسیون فوتبال آسیا هم این مدارک را برای AFC فرستاد و در نهایت مجوز حرفهای بیشتر باشگاهها صادر شد. کنفدراسیون اما حالا نمایندگان خود را فرستاده تا صحت این مدارک را جویا شود. سهیل مهدی، رئیس کمیته حرفهایسازی باشگاهها و همینطور مشاور کنفدراسیون در این زمینه توضیح میدهد: «ببینید این کاری که ناظران میکنند، ممیزی باشگاههاست، مثل کاری که هر سال انجام میدهند. در واقع این ممیزی مجدد است برای تائید صلاحیت مدارکی که سال گذشته ارائه دادهاند. باشگاههای ما سال گذشته مدارکی را از پرداخت طلبهای خود فرستادهاند و در واقع این مدارک مورد بررسی قرار میگیرد. اگر اشکالی وجود داشته باشد، باشگاهها جریمه یا حتی تعلیق میشوند.»

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدهی زیادی دارند و از سال گذشته درگیر صاف کردن بخشی از این بدهیها بودند. وضعیت این دو باشگاه از همه نگرانکنندهتر است. مهدی در اینباره میگوید: «مگر میشود ما نگران نباشیم؟ به هر حال نگرانی در این زمینه زیاد است. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید خیلی بیشتر تلاش کنند چون بدهیها زیاد است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها