دو سارق سابقه‌دار که در پوشش مامور پلیس از طعمه‌هایشان سرقت می‌کردند، در دام پلیس گرفتار شدند.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۳۰

به گزارش جامجم، 26 اسفند سال گذشته و با طرح شکایت مردی درباره سرقت اموالش در پوشش مامور پلیس رسیدگی به این پرونده در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

مالباخته در شکایتش به کارآگاهان گفت: ساعت 4 عصر در میدان آقانور قصد رفتن به ترمینال خاوران را داشتم. به عنوان مسافر سوار یک سمند سفیدرنگ با دو سرنشین شدم که پس از طی مسافتی آنها خودشان را مأمور مبارزه با موادمخدر معرفی کردند. آنها قصد بازرسی بدنی مرا داشتند که من از آنها درخواست کارت شناسایی کردم که متهمان کتکم زده و با سرقت کارت عابربانک و گرفتن رمز آن، مرا در بزرگراه امام رضا(ع) پیاده کرده و بسرعت متواری شدند.

کارآگاهان اداره پنجم با بررسی تراکنش مالی حساب مالباخته موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه دار و حرفهای در زمینه سرقت به نام مجید 48 ساله شدند. بررسی سوابق مجید نشان داد وی از سال 1370 تاکنون بارها به اتهام سرقت دستگیر و روانه زندان شده و در حال حاضر نیز در شهرستان ورامین سکونت دارد. با شناسایی عکس مجید از سوی مالباخته، کارآگاهان 15اردیبهشت موفق به دستگیری او شدند. بلافاصله تحقیقات از مجید برای شناسایی همدستش آغاز شد و او نیز که چارهای جز اعتراف نداشت، یکی از متهمان تحت تعقیب پلیس آگاهی به نام «میلاد» را معرفی کرد. میلاد 28 ساله از اراذل و اوباش منطقه قرچک ورامین و مجرم متواری تحت تعقیب اداره پنجم پلیس آگاهی بود که پس از دستگیری گروهی از سارقان در اواخر سال 1396 که با آنها تحت پوشش مأمور و با انواع خودروهای سواری اقدام به سرقت میکرد، از محل سکونتش در شهرستان ورامین فرار کرده بود. سرانجام مخفیگاه میلاد در منطقه محمدآباد ورامین شناسایی و او در خانه دستگیر شد. در جریان تحقیقات مشخص شد، مجید کارگر یک نمایشگاه خودرو بوده و با برداشتن ماشین از نمایشگاه طعمهها را با میلاد شکار میکردند.

سرهنگ کارآگاه داوود فرد، معاون مبارزه با سرقتهای خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: برای شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهمان و همچنین سایر شکات و مالباختگان، عکس بدون پوشش متهمان با خواست بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 34 تهران
منتشر میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها