معمای تصادف مرگبار زن جوان، با افشای راز قتل و سناریوی راننده قاتل برای صحنه‌سازی فاش شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۸۳۹

به گزارش جام‌جم، اوایل اسفند سال‌گذشته یکی از ماموران کلانتری 13 آبان با بازپرس سیدمحمود محمدی، کشیک قتل دادسرای شهر ری تماس گرفت و او را در جریان کشف جسد زن ناشناسی در نزدیکی پل صنیع‌خانی قرارداد. بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌دادکه جسد متعلق به زن 30 ساله‌ای است که در لاین سرعت افتاده و چند خودرو از روی او رد شده‌است. ماموران زمانی که اطراف جسد را نگاه کردند، متوجه شدند که او لباس بیرون از خانه به دست داشته اما مدارکی همراه نداشت که هویت را فاش کند. بررسی تیم پزشکی قانونی نشان می‌دادکه وی بر اثر اصابت ضربه چاقو به پهلوی سمت چپ بدن جان باخته است . همچنین آثار خراشیدگی در بدن او وجود داشت که حاکی از درگیری او با فردی بود. در جریان تحقیقات معلوم شد که او به قتل رسیده و عامل یا عاملان این جنایت برای این‌که ردی از خود برجای نگذارند وی را از مکان دیگری به اطراف پل منتقل کرده اند تا خودروهابا جسد وی برخورد کنند و ماجرای مرگ او را تصادف نشان دهند.

ماموران با دستور قضایی برای یافتن ردی از قاتل اطراف محل حادثه را جستجو کردند تا این‌که در فاصله نیم متری محل کشف جسد سپر متعلق به خودرویی را یافتند. همین سرنخ کافی بود که پلیس احتمال دهد راننده خودروی مورد نظر باید ارتباطی با این جنایت داشته باشد.

جسد زن جوان برای مشخص شدن هویتش به پزشکی قانونی منتقل شد . با تشکیل پرونده قضایی در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای شهر ری، تحقیقات پلیسی برای دستگیری تنها مظنون پرونده و رازگشایی از معمای این پرونده آغاز شد.

چند روز از این ماجرا گذشته بود که مردی با حضور نزد بازپرس پرونده گفت: خواهرم برای انجام کاری از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. ما در جست‌وجویش بودیم و زمانی که او را پیدا نکردیم ماجرای گم‌شدنش را به پلیس خبردادیم. هنوز چند روز از ماجرا نگذشته بوده که راننده یک تاکسی مقابل خانه‌مان آمد و کیفی که متعلق به خواهر م بود را به ما داد. آن مردمدعی بود که خواهرم مسافرش بوده وزمانی که او را در خیابانی پیاده کرده متوجه شده کیف او در خودرو جامانده و با مدارک داخل کیف خانه‌مان را یافته است. آن راننده از سرنوشت وی اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد.

با این شکایت مشخص شد جسد زن، متعلق به خواهر این مرد است. با اطلاعاتی که شاکی از مرد راننده به بازپرس جنایی داد، با دستور قضایی ماموران تلاش برای یافتن این راننده را آغاز کردند تا این‌که با گذشت دو ماه از این ماجرا،راننده که تنها مظنون پرونده بود، چند روزپیش بازداشت شد.

او در بازجویی‌های اولیه مدعی بود که زن کشته شده را به‌عنوان مسافر سوار کرده و بعد از پیاده کردن وی متوجه جا ماندن کیف زن مسافر شده و با مدارک داخل آن خانه او را یافته و تحویل خانواده‌اش داده است. اما زمانی که ماموران خودروی او را مورد بررسی قرار دادند لکه‌های خون در آن کشف کردند. آنها لکه‌های خون را با گروه خونی مقتول مطابقت دادند که معلوم شد هردو گروه خونی یکی بوده و متعلق به زن کشته شده است.

تحقیقات از او ادامه داشت تا این‌که متهم 37 ساله به افسر تحقیق گفت: زن جوان برای فروش کالایی نزدم آمد. بر سر قیمت کالا با هم درگیر شدیم که باعث زخمی شدن او در خودرو شد. بعد او از من خواست خودرو را در کنار جاده متوقف کنم که به محض توقف، او پیاده شد. کیفش در خودرو جاماند. من گوشی‌اش را شکستم تا کسی متوجه نشود من با او تماس داشته‌ام. کیف را به خانواده‌اش رساندم و بعد که به محل حادثه بازگشتم دیدم که او با خودروهای دیگر هنگام عبور از جاده تصادف کرده و فوت شده و من از ترس از محل دور شدم.

در حالی متهم این ادعا را مطرح کرده که شواهد نشان می‌دهد این زن به‌دست او به قتل رسیده است و عامل جنایت برای فرار از مجازات با صحنه‌سازی می‌خواهد مرگ او را تصادف جلوه دهد. تحقیقات از این مرد برای رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.

معصومه ملکی

حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها