خبر تلخ‌تر از این نمی‌شد. داریوش شجاعیان، یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل جاری رباط صلیبی پاره کرد. این بازیکن در دقیقه 37 بازی ذوب‌آهن قصد داشت یک توپ را بگیرد که میلاد فخرالدینی بازیکن ذوب‌آهن از پشت با او برخورد داشت و داریوش به زمین افتاد. در همان لحظه مصدومیت شجاعیان می‌دانست اتفاق تلخی برایش افتاده است.
کد خبر: ۱۱۴۰۶۰۵

از چهره او همه چیز مشخص بود. فخرالدینی بالای سر این بازیکن نشست و با او حرف زد. شجاعیان همانجا میگفت مطمئن است رباط پاره کرده چراکه صدای زانوی خود را شنیده است. پس از آن او از زمین مسابقه بیرون رفت تا جای خود را به علی قربانی بدهد. داریوش روز گذشته زودتر از اردوی تیم جدا شد و به تهران آمد تا تست پزشکی بدهد. پس از عکسبرداری از زانوی شجاعیان مشخص شد این بازیکن رباط صلیبی پاره کرده و به این ترتیب نیم فصل اول سال آینده را از دست داده است. شانس شجاعیان این بود که رقابتها مدتی تعطیل خواهد بود و فصل فوتبال کوتاهتری را از دست میدهد. صبح دیروز وقتی با داریوش در اینباره حرف زدیم هنوز خبر نداشت رباط پاره کرده است و تنها میگفت خیلی نگران است. فصل فشرده فوتبال، روی مصدومیت این بازیکن اثر زیادی گذاشت. احتمالا نام این بازیکن از فهرست استقلال در نیم فصل اول خارج میشود و جای خود را به بازیکن دیگری میدهد تا در نیم فصل دوم سال جدید، دوباره به فهرست بازگردد و برای تیمش بازی کند. مصدومیت او در آستانه بازی برگشت مقابل ذوبآهن برای استقلالیها خبر بسیار تلخی بود.

شجاعیان هم سهشنبهشب از نظر روحی و روانی بشدت تحت فشار بود و بازیکنان استقلال تلاش کردند به این بازیکن دلگرمی بدهند. حتی پزشکان ابتدا به او گفتند اتفاقی نیفتاده و نگران نباشد تا زمانی که جواب عکسبرداریها مشخص شود. شفر و دستیارانش صبح دیروز و پس از سفر شجاعیان به تهران بشدت پیگیر وضعیت او بودند و وقتی این خبر تلخ را شنیدند بهتزده شدند.

داریوش امسال از نظر فنی واقعا عملکرد خوبی در استقلال داشت و نشان داد رو به بهبود است. دیروز و پس از انتشار این خبر بازیکنان استقلال هم اکثرا با شجاعیان تماس گرفتند تا به او دلگرمی بدهند. مهدی رحمتی حتی به داریوش گفت حکمتی در این اتفاق بوده و شاید اگر این اتفاق نمیافتاد، اتفاق بدتری برایش در زمین بازی رخ میداد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها