نـــوار زرد

روی نقشه ایران به دنبال حسین علیزاده

بیایید اینجا ببینید چه خبر است! واقعا پیش از ماه رمضان با چند زلزله چند ریشتری در اقصی نقاط کشور روبه‌رو خواهیم بود. هوا هم کمی تا قسمتی ابری است و هنوز گرمای تابستان جسارت نکرده خودش را به اردیبهشت‌مان تحمیل کند. این زلزله‌ها را ببینید: کیهان کلهر، حسین علیزاده، شهرام ناظری، محسن شریفیان و محمد معتمدی که بالای همین صفحه مفصل درباره کنسرت‌هایش نوشته‌ایم و اینجا تکرار نمی‌کنیم و... اینها قرار است در همین چند روز باقیمانده تا ماه مبارک رمضان، اینجا و آنجا کنسرت‌هایی برگزار کنند. به چند نفر از این میان می‌پردازیم.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۳۸

امشب پنجشنبه ساعت 21، آخرین سئانس کنسرت کیهان کلهر و اردال ارزنجان در سالن وارش رشت برپاست.

از شمال به غرب برویم؛ جایی که امشب نیم ساعت قبل از کلهر، این شهرام ناظری است که در سالن امام خمینی(ره) کرمانشاه روی صحنه میرود.

اگر شما هم مثل ما دلتان خون است که کنسرت حسین علیزاده، مجید خلج و علی بوستان را در دو شب اخیر در تهران از دست دادهاید، بدانید میتوانید شنبه 22 اردیبهشت، ساعت 21، خودتان را به تالار حافظ شیراز برسانید و همین کنسرت را به جای پایتخت دود و گرما، در پایتخت شعر و موسیقی بشنوید.

ای بابا! شنبه فرصت نمیکنید بروید شیراز؟ نگران نباشید، هر چند راه خودتان را احتمالا کمی دورتر کردهاید. کنسرت حسین علیزاده و رفقایش، یکشنبه 23 اردیبهشت، ساعت 20، این بار در تالار آفتاب اهواز برپاست.

واقعا ببینید ما چقدر فرصت در اختیارتان قرار میدهیم! اگر از تهران و شیراز و اهواز جاماندهاید برای کنسرت حسین علیزاده، دوشنبه 24 اردیبهشت هم فرصت دارید خودتان را ساعت 20و 15 دقیقه، به سالن بانک صادرات خرمآباد برسانید.

این فرصت آخر است. گفته باشیم! کنسرت حسین علیزاده، چهارشنبه 26 اردیبهشت، ساعت 21 در فرهنگسرای شهرداری یزد هم برگزار میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها