کارن همایونفر، آهنگساز فیلم به وقت شام در مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی متن این فیلم گفت: کنار ابراهیم حاتمی‌کیا ایستادن خودش یک افتخار است.
کد خبر: ۱۱۴۰۴۹۱

من این حرف را روی صحنه جشنواره فجر هم گفتم و همهجا خواهم گفت. نفس گرم شما مردم وقتی با این فیلم همراه شد، برای من جای افتخار دارد. این استاد موسیقی در ادامه گفت: من بیش از صد کار ساختهام و هیچ کاری سخت تر از ساخت موسیقی «به وقت شام» نبود. من این موسیقی را با روح و قلبم تولید کردم. ابراهیم حاتمیکیا نیز در این مراسم گفت: من به تمام بخشهای فیلم مسلط هستم؛ اما تنها جایی که تسلیم هستم، موسیقی کارن همایونفر است. من فیلمساز سختگیری هستم و هر موسیقی را نمیپسندم، ولی وقتی آهنگ کارن همایونفر را شنیدم، گفتم که آن اتفاقی که میخواستیم، افتاد.

حضور 13 ساله در تلویزیون

امیر محمد در ویژه برنامه ولادت حضرت مهدی(عج) شبکه دو وقتی از سالهای فعالیتش پرسیده شد گفت که 13 سال از ورودش به تلویزیون و همکاریاش با عموپورنگ میگذرد و 10 ساله بوده که وارد این عرصه شده است . نکته جالب اینکه گفت وقتی مدرسه میرفته بسیاری از تکالیفش را به کمک عموپورنگ در زمان فیلمبرداری انجام میداده است. امیر محمد در این برنامه همچنین گفت هیچگاه فکر نمیکرده در تلویزیون و همراه با عموپورنگ فعالیت کند. وی ادامه داد که مانند بسیاری از بچههای حاضر در استودیو یک روز مهمان برنامه بود اما شکل بیان و حرفهایی که زد و آوازهایی که برای عوامل برنامه اجرا کرد باعث جلب توجه شد.

همه سرشان در موبایلشان است

فواد بابان در برنامه پنجره شبکه آموزش از کم شدن صحبت میان مردم در مهمانیها گفت و تصریح کرد همه سرشان در موبایلشان است. بعضی وقتها در خانه به همه میگوید موبایلها را خاموش کرده و به جای آن با هم حرف بزنند و از اتفاقات روز تعریف کنند. بابان درباره اینکه چرا افرادی مثل او به نسبت گویندههای خبر امروز در میان مردم شناخته شدهتر هستند، گفت در دوران شروع فعالیت او چند بخش خبری بیشتر نبود و تنها منبع همان بود، اما حالا در تلویزیون و رادیو چیزی حدود 400 تا 450 بخش خبری داریم و این موضوع سبب شده تا افرادی مثل او که در آن دوران مجری خبر بودند چهره شناختهشدهتری باشند و این دلیل برتری او و هم دورهای هایش نسبت به امروزیها نیست.

از تدریس میترسم

در ویژه برنامه میلاد امام زمان(عج) در شبکه دو فرهاد آئیش وقتی درباره عادت موتور سواریاش سوال شد گفت وقتی موتور میبیند مانند بچهای 8 ساله میشود وتصریح کرد که موتور برای او حکم اسب برای انسانهای اولیه در ایجاد برتری و طی مسافت را دارد. آئیش در این برنامه درباره اینکه دورهای ناظم و معلم بود هم اشاره کرد و گفت که در فضایی فرهنگی بزرگ شده و اطرافیانش معلم و مدیر بودند. آئیش خاطرنشان کردکه از همان ابتدا که در دانشگاه مشغول تحصیل شده تمایل داشته معلم شود. او افزود که در سنین جوانی در بیمارستانی به بچههای معلول ذهنی تدریس میکرده و در دورهای هم در مدرسهای ناظم بوده است. البته الان از تدریس میترسد چرا که مسئولیت مهمی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها