مهدی رحمتی بعد از قهرمانی استقلال دل نوشته‌ای منتشر کرد که دلخوری چند نفر را در پی داشته است. از جمله آنها می‌توان به علیرضا منصوریان سرمربی سابق استقلال و سیدحسین حسینی دروازه‌بان این تیم اشاره کرد. مهدی در ابتدای حرف‌های خود نوشت: «صداقت و همدلی را در مجموعه ما تقویت کرد. دروغ نگفت. در خلوت یا در جمع حرفش یکی بود. به همه بازیکنان ایمان داشت و شخصیت برنده شدن را در ما احیا کرد.»
کد خبر: ۱۱۳۹۵۵۱

به زعم خیلی‌ها منظور رحمتی از این جملات علیرضا منصوریان بود و بخشی از آن هم به امیر قلعه‌نویی بازمی‌گشت. رحمتی با این دو مربی مشکل داشت ولی ظاهرا اختلافات او به واسطه اختلافاتی که شفر با منصوریان دارد، با این مربی عمیق‌تر شده است. مهدی دقیقا در شرایطی رودروی سرمربی سابق خود ایستاده که شفر هم به کنایه گهگاه درباره‌اش حرف می‌زند. سرمربی استقلال حتی بعد از قهرمانی استقلال در جام حذفی گفت احتمالا بعضی‌ها از موفقیت ناراحت هستند و در اتاقی تاریک نشسته‌اند و گریه می‌کنند. ناگفته پیداست منظور او چه کسی بود؛ منصوریان. در این مدت شفر چند بار دیگر به کنایه از این مربی حرف زد و منصوریان هم یک بار او را پیرمرد خطاب کرد و حتی در نقش ریش سفید استقلال، از هواداران خواست از این مربی حمایت کنند. جنگ خاموشی بین این دو وجود دارد و حالا مهدی رحمتی که همیشه در بزنگاه‌های تاریخی سیاستی درست به کار می‌گیرد، منصوریان را نشانه رفته تا با شفر در یک جبهه باشد؛ اتفاقی که شاید بتواند او را نزد این مربی عزیزتر کند.

سرمربی سابق استقلال از این اظهارات و کنایه‌ها بشدت ناراحت است ولی مثل ماه‌های اخیر ترجیح داده سکوت کند و لام تا کام حرف نزند. منصوریان مدتی است سیاست سکوت را در پیش گرفته و هر بار می‌گوید اگر حرفی داشته باشد، در کانال تلگرامی‌اش آنها را بیان می‌کند. کانالی که خیلی‌ها حتی آدرسش را هم نمی‌دانند! ظاهرا کنایه رحمتی به سرمربی سابقش، نشات گرفته از مسائلی است که سال گذشته اتفاق افتاد. در ماجرای اخراج مهدی از استقلال، او منصوریان را مقصر اصلی می‌داند؛ هر چند سرمربی سابق تاکید داشت باشگاه چنین کاری کرده است. رحمتی معتقد است منصوریان سر او معامله کرد و باعث شد اتفاقات تلخی برایش رخ دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها