عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این‌که اگر پیام رسان‌های داخلی به درستی حمایت شوند دیگر انگیزه ای در مردم برای رجوع به پیام رسان‌های خارجی باقی نمی ماند گفت: عدم اهتمام و دغدغه دولت برای حمایت از پیام رسان‌های داخلی قابل درک نیست.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۲۴

به گزارش تسنیم، امروزه با آشنایی بیشتر مردم در رابطه با پشت پرده تلگرام و اختلالاتی که برای این پیام رسان به وجود آمده است بیش از پیش بحث حمایت از پیام رسان‌های داخلی مطرح می شود و برخی از کارشناسان معتقدند در این زمینه کوتاهی و حتی کارشکنی هایی صورت گرفته که باعث شده است آنچنان که باید رضایت مردم نسبت به پیام رسان های داخلی جلب نشود. حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این‌که طرحی در این رابطه در مجلس مطرح شد که دولت را ملزم به حمایت از پیام رسان‌های داخلی می کند گفت: یک کمیسیون ویژه در این رابطه در مجلس راه اندازی و یک تیم نظارتی از سوی مجلس انتخاب شده است که کارهای مربوط به حمایت از پیام رسان‌های داخلی را انجام دهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که پیام رسان‌های داخلی هنوز بستر لازم را برای کوچ کاربران ایرانی به خود فراهم نکردند گفت: مثلا مشاهده می شود که برخی از این پیام رسان‌ها وقتی که با استقبال گسترده کاربران روبه رو می شوند دچار اختلال می‌گردند و این مشکلی است که به راحتی قابل رفع است اما متأسفانه در این زمینه تعلل صورت می گیرد. حاجی دلیگانی با بیان این‌که باید مسئولان و افراد مرتبط در این زمینه شرایطی که اکنون با آن مواجهیم را درک کنند گفت: وزیر ارتباطات بایستی با استفاده از مشاوران خوش سلیقه به تقویت پیام رسان‌های داخلی اهتمام بورزد. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این‌که پیام رسان‌های داخلی باید به گونه ای مجهز شوند که بتوانند نیاز مردم را برطرف کنند گفت: اکنون در شرایطی این کوچ صورت می گیرد که مردم عادت کردند به حضور در پیام رسان و استفاده از پیام رسان بنابراین باید در این رابطه مسئولان دولتی دغدغه بیشتری برای برطرف کردن نیاز مردم در استفاده از پیام رسان‌های داخلی داشته باشند و این‌که دولت در این زمینه اهتمام و دغدغه ای ندارد قابل درک نیست.این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اکنون که پیام رسان داخلی جایگزین پیام رسان خارجی می شود شرایط به گونه ای باشد که پیام رسان داخلی نتواند پاسخگوی نیاز مردم باشد و عرصه خدماتی برای آنها کاهش پیدا کند. دولت بایستی هر چه سریع‌تر تقویت پیام رسان‌های داخلی را در سرلوحه کاری خود قرار دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها