مهدی طارمی بالاخره پول باشگاه پرسپولیس را داد!

مهدی طارمی در تیم الغرافه بازیکن آزاد محسوب نخواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۱۲
مهدی طارمی بالاخره پول باشگاه پرسپولیس را داد!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرآنلاین ، مهدی طارمی که بعد از دو فصل آقای گلی در ایران و پرسپولیس راهی قطر شد و با تیم الغرافه قرارداد امضا کرد، فرصت این را دارد که بعد از جام جهانی و با درخشش در این بازی ها راهی یک تیم اروپایی شود. این اما در حالی است که باید توجه داشت طارمی بازیکن آزاد الغرافه نخواهد بود و شنیده می شود مهاجم ملی پوش قطری ها باید برای جدایی از این تیم نزدیک به 10 میلیارد خرج کند!

البته خبر مهم تر این است که مهدی طارمی که برای اخذ رضایت نامه از باشگاه پرسپولیس باید مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به این باشگاه پرداخت می کرد طبق توافق انجام شده روز یکشنبه هفته آینده این مبلغ را به باشگاه سابقش خواهد داد.

براساس توافق باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی، این بازیکن از محل دریافتی های خود از باشگاه الغرافه قطر مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به پرسپولیس پرداخت می کرد و این در حالی است که مبلغ مورد اشاره چند وقتی است که از سوی طارمی آماده شده اما به دلیل مشکل انتقال پول از قطر به ایران قرار است نماینده این بازیکن که این روزها در قطر به سر می برد این پول را روز یکشنبه به صورت نقدی به باشگاه پرسپولیس تحویل دهد تا تسویه حساب کامل انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها