افشاگری‌های بی‌سابقه در برنامه 90

از بازیکنان پولی تا شرط‌بندی روی بازی‌ها

برنامه 90 دوشنبه شب گذشته بار دیگر بخشی از زشتی‌های فوتبال را برملا کرد. هفته گذشته در این برنامه مشخص شد رئیس هیات فوتبال استان قم، به جای پول این هیات از باشگاه صبا خودرو گرفته و به جای این‌که آن را برای هزینه‌های این هیات بفروشد، زیر پای خود گذاشته و با آن اینطرف و آنطرف می‌رود. در آن برنامه همچنین به این موضوع پرداختند که آیا بازیکنان صبا روی نتایج بازی‌های تیم‌شان شرط‌بندی می‌کنند؟ عادل فردوسی‌پور دوشنبه‌شب گذشته با بررسی بیشتر این موضوع دست به افشاگری زد. چند بازیکن صبا فاش کردند برای حضور در این تیم پول داده‌اند. یکی از این بازیکنان روحانیون بازیکن جوان این تیم بود. او فاش کرد یک بار 50 میلیون و یک بار هم 30 میلیون تومان پول داده است. وقتی روحانیون به این سوال روبه‌رو شد که آیا پولی به هیات فوتبال قم داده‌ای گفت: «فکر کنم 50 میلیون آن به این هیات رسید.» همچنین یکی دیگر فاش کرد قرار بوده پول را هیات فوتبال بدهد ولی بهرامی رئیس این هیات گفته است نباید آنجا کارت بکشد و باید پول را به حساب و.ن واریز کند. بازیکنان فاش کردند و.ن همان کسی است که پول‌ها را می‌گرفته است.
کد خبر: ۱۱۳۷۳۶۷

بازیکنان صبا چیزهای عجیب دیگری هم فاش کردند. مشخص شد برای اینکه بازیکنان شمارههای رندتری بپوشند، باید پول پرداخت میکردند. مثلا گفته شد بازیکنی که شماره 10 میپوشید رقم خوبی پرداخت کرده بود. در ادامه بحث شرطبندی هم باز شد. پاکیزه یکی از بازیکنان این تیم فاش کرد هیات فوتبال قم در این ماجرا نقش داشته است. او در این باره گفت: «روزهای آخر از هیات فوتبال به ما میگفتند روزهای آخر بازی کنید و روی بازیهای خود شرط ببندید!»

مدیر بادران هم در گفتوگویی ضبط شده که با برنامه 90 داشت فاش کرد بازیکنان شرطبندی میکنند تا پول برنده شوند و میتواند با مدرک این حرفش را ثابت کند. در بخشی از برنامه هم افشاگری جالبی درباره بازی بادران و خونه به خونه شد. مدیر و مدیر رسانهای نساجی به دیدار غیاثی مسئول کمیته داوران رفته و به او گفته بودند دقیقه 37 این مسابقه داور پنالتی میگیرد. غیاثی گفت به همین دلیل داور را عوض کردند ولی بازهم در همان دقیقه پنالتی گرفته شد! غیاثی تاکید داشت داور در این مساله نقشی نداشته است. عادل صحنه پنالتی را نشان داد که کارشناس گفت پنالتی بوده است ولی در ادامه مشخص شد یک پنالتی صد در صد در این مسابقه برای بادران گرفته نشده است. غیاثی که شرایط را برای تبرئه داوران بسیار مناسب میدید در ادامه گفت این بازیکنان هستند که نتایج بازیها را تغییر میدهند نه داوران و این قشر پاک و زحمتکش هستند.

بحث دیگری که در این زمینه مطرح شد پنالتی عجیب بازیکن ملوان در بازی با نفت مسجد سلیمان بود. این بازیکن به شکل عجیبی در ثانیههای آخر مسابقه پنالتی کرد و همه مشکوک بودند او از قصد با دست توپ را زده است. این بازیکن اما روی خط برنامه 90 رفت و گفت با آبرویش نباید بازی شود و هرکس این حرف را زده، از او شکایت میکند! سمامی عضو کمیته اخلاق هم تاکید کرد همه موارد را در این زمینه بررسی میکنند تا اگر اتفاقی افتاده حتما به آن رسیدگی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها