عضو هیأت انتخاب آثار جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران گفت: یکی از کاربردهای برگزاری جشنواره ملی پویانمایی این است که دورهمی بزرگی را با حضور فعالان این عرصه شکل می‌دهد و در جریان این دورهمی، فعالان عرصه انیمیشن‌سازی با هم دیدار و تبادل نظر می‌کنند، از آخرین وضعیت کار یکدیگر مطلع می‌شوند و حتی تیم‌های جدید تشکیل می‌دهند. محمد ابوالحسنی ادامه داد: تنوع آثار رسیده به جشنواره ملی پویانمایی از نظر تکنیکی و موضوعی در سطح نسبتا خوب و قابل قبولی قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۳۳

او بیان کرد: سطح برخی تولیدات جشنواره عالی و سطح برخی دیگر ضعیف است ولی در مجموع تعداد کارهایی که در سطح عالی قرار دارد، بیشتر است.

2 بخش از جشنواره داوران خود را شناختند

اسامی هیات داوران در بخشهای «سریال و مجموعه» و «فیلم کوتاه، نیمه بلند و بلند» نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران اعلام شد.

به گزارش ستاد خبری جشنواره، دکتر ناصر گل محمدی به عنوان رئیس هیات داوران و محمدرضا کریمی صارمی، امیر محمد دهستانی، مرضیه برومند و محمد سرشار به عنوان اعضای هیات داوران بخش سریال و مجموعه معرفی شدند.

همچنین حسین ساری به عنوان رئیس هیات داوران بخش فیلم کوتاه، نیمه بلند و بلند و مریم کشکولی نیا، علیرضا گلپایگانی، علی نوری اسکویی و امید خوشنظر نیز به عنوان اعضای هیات داوران این بخش انتخاب شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها