فرمانده ارتش با بیان این‌که قضاوت‌های ناصحیح درباره سپاه تازگی ندارد، تصریح کرد: از روز نخست ایجاد سپاه، شاهد سخنان خصمانه درباره آن بوده‌ایم، هستیم و خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۷۰

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی طی سخنانی در همایش تجلیل از مدافعان حرم که به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در سازمان بسیج برگزار شد، حضور خود را در مراسم گرامیداشت روز پاسدار، نمادین دانست و اظهار کرد: این حضور علاوه بر اینکه برای هم افزایی مدنظر مقام معظم رهبری است که بیش از پیش قوت گرفته، یک علت دیگر نیز دارد و آن این که این حضور، تودهنی به دشمنان سپاه و بسیج است که گاهی فکر میکنند میتوانند خللی را بین دژ مستحکم انقلاب که سپاه و ارتش و سایر نیروهاست،وارد کنند. وی ادامه داد: این حضور، حضوری نمادین برای پاسخگویی به این حرکات است و همچنین پاسخ به کسانی است که با حرف خود، مسیر دشمنان را پی میگیرند.

موسوی ادامه داد: دشمن باید دشمنی کند و از او انتظار دیگری نمیرود. از روز اول انقلاب، همواره خط مقدم مبارزه با دشمنان انقلاب، سپاه بوده و معلوم است که باید علیه آن موضع بگیرند.

وی افزود: از روز نخست، هرجا کار گره خورده است، بسیج قد علم کرده و آن گره را باز کرده و طبیعی است که دشمنان علیه آن موضع بگیرند. فرمانده ارتش با بیان اینکه قضاوت اشتباه دیگر این است که سپاه را با ارتشهای معمول دنیا مقایسه میکنند، تصریح کرد: سپاه، یک ارتش دیگر نیست بلکه همانطور که از نام آن برمیآید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و وظیفه پاسداری از انقلاب را دارد. فرمانده ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز نوع تهدیدات متفاوت و چندجانبه شده است، تصریح کرد: سپاه بنا به وظیفهاش باید در مقابل تهدیدات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... ایستادگی کند. اینکه کسی بگوید سپاه چرا وارد این عرصهها میشود یا متوجه نمیشود یا نمیخواهد متوجه شود.

وی تصریح کرد: ارتش دست از دست سپاه بیرون نخواهد آورد تا نظام استکباری فروریزد و رژیم صهیونیستی از بین برود.

آیتا... نوریهمدانی: برخی به دنبال اختلافافکنی بین نیروهای مسلح هستند

آیتا... نوریهمدانی هم با اشاره به اینکه برخی به دنبال اختلافافکنی بین نیروهای مسلح هستند، گفت: امروز امنیت ، آسایش در نتیجه قدرت ارتش و سپاه است کسی که سپاه را تخریب یا تضعیف کند جاهل یا خائن است. به گزارش فارس، این مرجع تقلید در دیدار جمعی از روحانیون جانباز استان قم اظهار کرد: امروز در مملکت ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند نظام هستند. بعضی ها کسانی را که با برجام مخالف هستند دشمن مینامند ولی کسانی که با سپاه مخالف هستند را دشمن نمیدانند در حالی که از ابتدا سپاه دارای قدرت ویژه بوده و هست و روزبهروز با قدرتتر در برابر دشمن ایستاده است.

وی یادآور شد: امروز امنیت ، آسایش در نتیجه قدرت ارتش و سپاه است کسی که نخواهد از سپاه پشتیبانی کند یا جاهل یا خائن است. همانگونه که ارتش قدرتمند، حافظ و نگهبان انقلاب است سپاه نیز نقشآفرین است.

بیانیه جمعی از اساتید دانشگاههای تهران

به گزارش مهر، جمعی از اساتید دانشگاههای تهران هم در محکومیت اظهارات نسنجیده برخی از مسئولان در جهت تضعیف امنیت کشور و سپاه اعلام کردند: کارگزاران، برای رونق کسب و کار ایرانیان چه کرده‌‌اند؟

در این بیانیه آمده است: پاسداران آگاهانه انتخاب میکنند، شجاعانه میجنگند، غریبانه زندگی میکنند، مظلومانه شهید میشوند و بیشرمانه مورد توهین قرار میگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها