اخیرا تصویری از دو بازیکن سابق استقلال در فضای مجازی منتشر شد ؛ فرزاد حاتمی و حنیف عمران زاده. این دو در تصویر منتشر شده مشغول قلیان کشیدن بودند. وقتی از فرزاد حاتمی در این باره سوال می‌کنیم، پاسخ تندی به آنها که تصویرشان را منتشر کرده‌اند، می‌دهد: «من خودم هم این عکس را دیدم. به کسی ربطی ندارد من قلیان می‌کشم!مگر من در زندگی کسی دخالت می‌کنم که آنها چنین حقی دارند؟!»
کد خبر: ۱۱۳۶۲۱۳

فرزاد حاتمی یک فوتبالیست است. از باشگاه تراکتورسازی حق و حقوق میگیرد و رفتاری مرتکب شده که خلاف قانون حرفهای است. بیشک اگر فوتبال ایران قانون داشت و باشگاهها حرفهای بودند این بازیکن به خاطر قلیان کشیدن و بعد از این رفتاری که داشته، با جریمه و محرومیت روبهرو میشد ولی از آنجا که بازیکن سالاری در ایران وجود دارد، چنین اتفاقی نمیافتد. حاتمی همچنین میگوید: «80 درصد فوتبالیستهای ایرانی قلیان میکشند، در اروپا 90 درصد بازیکنان سیگاری هستند و مشروبات الکلی هم مصرف میکنند. مگر دست زیدان، کاناوارو و توتی سیگار ندیدهایم؟ در مستند زندگی رونالدو که سه سال پیش پخش شد، شاهد بودیم که کنار خانوادهاش در حال خوردن و نوشیدن است. اینها زندگی شخصی یک بازیکن است.»

او همچنین قصد دارد از باشگاه استقلال و پرسپولیس به AFC شکایت کند. فرزاد در اینباره توضیح میدهد: «220 میلیون از استقلال طلب دارم. پرسپولیس هم باید 200 میلیون به من بدهد. اصلا دوست ندارم با AFC مکاتبه کنم، چون ایرانی هستم و نباید همه چیز را به بیرون برد، اما اگر گوش شنوایی وجود نداشته باشد، مجبورم از استقلال و پرسپولیس به AFC شکایت کنم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها