باشگاه متمول پاری‌‌سن ژرمن گرچه طی سال‌های گذشته نتوانسته با موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا مالکان قطری خود را راضی کند، اما با قهرمانی‌های متعدد در لیگ یک فرانسه سعی کرده تا حدودی ناکامی‌هایش را پنهان سازد. با پیروزی عجیب 7 بر یک در هفته 33 مقابل تیم رده دومی موناکو، شاگردان اونای امری در فاصله پنج هفته مانده تا پایان این فصل به مقام قهرمانی رسیدند تا طی شش سال گذشته پنجمین قهرمانی این تیم در لوشامپیونه ثبت شود. پاریسی‌ها که سال گذشته نبرد قهرمانی را به موناکو واگذار کردند، با این پیروزی پر گل و مسجل کردن هفتمین قهرمانی خود در تاریخ لوشامپیونه، انتقامی سخت از رقیب خود گرفتند.
کد خبر: ۱۱۳۵۱۹۳

اونای امری، سرمربی پاریسیها در پایان بازی گفت: قهرمانی در لیگ، مستلزم برخوداری از بالاترین سطح ثبات در طول فصل است. بعد از باخت به رئالمادرید (در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا)، تیم واکنش خوبی نشان داد. ما امشب قدرتمان را نشان دادیم. میخواهیم به رشد و تاریخسازیمان ادامه دهیم، هم اینجا در فرانسه هم در رقابتهای اروپایی. امری افزود: در این بازی بازیکنان ما تمرکز بالایی داشتند. آنها 90 دقیقه هر کاری که میشد انجام دادند. آنها یکی پس از دیگری گل میزدند، خوب دفاع میکردند و... حالا تمرکزمان را معطوف بازی چهارشنبه در نیمه نهایی جام حذفی مقابل کان میکنیم.

پاریسنژرمن که تا اینجای فصل با فتح جام اتحادیه فرانسه یک جام برده بود و با قهرمانیاش در لوشامپیونه تعداد جامهایش دو برابر شد. بعید به نظر میرسد در جام حذفی نیز تیمی توان مقابله با مردان امری را داشته باشد و میتوان انتظار سهگانه جامهای داخلی را برای این تیم داشت. این در حالی است که طی چند هفته گذشته خبرهای زیادی درباره پایان کار امری با تیم پاریسی به گوش رسیده و بر همین اساس بعد از پایان بازی از مالک قطری PSG در این زمینه سوال شد که ناصر الخلیفی در این باره گفت: امری تا پایان فصل جاری با ما قرارداد دارد و او باید به کار خود تا پایان قراردادش ادامه دهد. رئیس باشگاه پاری سن ژرمن درباره این سوال که آیا با توماس توخل قرارداد امضا شده است، اینگونه پاسخ داد: هرگاه با مربی قرارداد امضا کنیم آن را اعلام خواهیم کرد، پس در حال حاضر هیچ کاری انجام ندادهایم. امری سرمربی ماست و خوشبختانه توانستیم با نتیجه 7 بر یک به پیروزی برسیم. امری تا پایان فصل قرارداد دارد و فکر کنم که جواب سوال شما را به خوبی دادم.

نیمار، ستاره برزیلی که در تابستان گذشته با کلی جنجال به این تیم آمد، غایب بزرگ این بازی به دلیل مصدومیت بود. او بعد از بازی این پیام را منتشر کرد و نوشت: بسیار دوست داشتم کنار شما باشم. این قهرمانی را تبریک میگویم. اما در عین حال انتقاداتی به رفتار نیمار نیز شده است. به گزارش آس مهاجم برزیلی زمانی که هم تیمیهایش در حال جشن قهرمانی بودند بازی آنلاین انجام میداد. سایت اسپانیایی به بیاهمیتی نیمار نسبت به تیمش اشاره کرد و نوشت: این بازیکن میخواهد در رئال مادرید بازی کند.

دنی آلوس، ستاره برزیلی پاریسیها با قهرمانی در لیگ فرانسه به پر افتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان از نظر کسب جام تبدیل شد. این بازیکن برزیلی در باشگاهای مختلفی که به میدان رفته توانسته 37 عنوان قهرمانی به دست آورد که این یک رکورد در تاریخ فوتبال جهان است. آلوس با قهرمانی در لیگ فرانسه توانست رکورد کنی دالگلیش و رایان گیگز را پشت سر بگذارد.او بیشترین جام را با پیراهن بارسلونا به دست آورد تا جایی که در هشت سالی که با پیراهن آبیاناریها به میدان رفت 23 جام کسب کرد.

اقدام جالب باشگاه موناکو

موناکو یکشنبهشب یکی از ضعیفترین بازیهای چند وقت اخیر خود را انجام داد و با نتیجه تحقیر آمیز 7 بر یک ورزشگاه پارک دو پرنس را ترک کرد. دریافت 4 چهار گل در نیمه نخست، به طور کلی شیرازه این تیم را به هم ریخت.

حالا باشگاه موناکو قصد دارد هزینه بلیت هوادارانی که شاهد این شکست تحقیرآمیز بودند را به آنها برگرداند. موناکو در توییتر خود اعلام کرد: باشگاه موناکو قصد دارد هزینه بلیت هواداران سپید و سرخپوش را که مقابل پاریسن ژرمن در ورزشگاه حاضر شده بودند، به آنها برگرداند. کار بازگشت هزینه ازابتدای هفته شروع
خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها