فرزندان عامل نخستین جنایت سال 97، با حضور در پلیس آگاهی برای پدرشان درخواست قصاص کردند. مرد خشمگین ساعتی بعد از تحویل سال همسرش را کشته بود.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۵۴

به گزارش جامجم، غلامحسین، مرد میانسالی است که در پی اختلاف خانوادگی همسرش را بعد از تحویل سال 97 در خانه مادرزنش در خیابان مدنی با ضربههای چاقو کشت و مادرزنش را زخمی کرد. او ساعاتی بعد از جنایت تسلیم پلیس شد. با دستور بازپرس محسن مدیر روستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تحقیقات از متهم آغازشد و او به قتل با انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کرد . دیروز مادرزن متهم به قتل همراه سه نوهاش با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از عامل جنایت شکایت کرده و برایش قصاص خواستند.

مادر مقتول به بازپرس جنایی گفت: دامادم کار و درآمد درستی نداشت، همیشه دخترم را اذیت میکرد، همین باعث شد او و بچههایش از ترس جانشان به خانه من پناه بیاورند. آن شب بعداز سال نو، دامادم در خانهمان را شکست و به زور وارد شد. او چاقو به دست داشت و موهای دخترم را گرفت و کشید و میخواست او را با خود ببرد. بچهها شوکه بودند. دامادم با چاقو بشدت دخترم را زخمی کرد، من برای نجات دخترم رفتم که مرا هم زخمی کرد و با شنیدن صدای همسایهها، فرارکرد.پسر 19 ساله مقتول نیز گفت: پدرم نقاشی ساختمان میکرد اما چند سال بود کار درستی نداشت و مادرم بسختی به زندگیمان سر و سامان میداد. پدرم همیشه ما را کتک میزد. از 9 ماه پیش به خانه مادربزرگمان آمدیم اما پدرم همچنان مزاحم ما بود. سه روز قبل از جنایت مادرم طلاق غیابی گرفت. شب عید هم پدرم به خانه آمد و مادرم را کشت.

این پسر به همراه خواهر نوجوان و برادرش برای پدر خانواده درخواست قصاص کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها