نشست غیرعلنی برای بررسی مساله کم‌آبی

نمایندگان مجلس دیروز در نشست غیرعلنی که دو ساعت و نیم‌ طول کشید با حضور وزیران نیرو و جهاد کشاورزی به بررسی موضوع کم‌آبی پرداختند.
کد خبر: ۱۱۳۴۱۹۴

به گزارش تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: این جلسه نشان داد با توجه به گرم شدن هوا و کاهش باران باید تصمیمات مهمی در خصوص استفاده بهینه از آب در بخشهای کشاورزی و صنعتی گرفته شود ضمن آنکه باید ساماندهی روشنتری در این زمینه داشته باشیم.

لاریجانی افزود: با توجه به این مساله کارگروهی نیز در دولت تشکیل شده و کمیسیونهای مربوط در مجلس مستمرا در جریان پیشرفت کارها قرار بگیرند تا انشاءا... در آینده این مساله برای کشاورزان و عموم مردم مشکلی ایجاد نکند.

بهروز نعمتی، سخنگوی هیاترئیسه مجلس در تشریح جلسه غیرعلنی دیروز مجلس عنوان کرد: در این نشست مقرر شد در کمیتهای که به این منظور در دولت تشکیل شده (کارگروه ملی سازگاری با کمآبی) آمایش آب به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و تهیه شود و به اطلاع کمیته مشترکی که در این رابطه در مجلس وجود دارد برسانند.

همچنین محمدعلی وکیلی در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: سوال ملی سه نماینده مجلس –احمدعلی کیخا، حبیبا... دهمرده نمایندگان زابل و حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان- در مورد لزوم تنظیم روابط با کشور افغانستان در مورد سند اکوسیستم آبی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها