برانکو نسخه «مسلمان» را این شکلی پیچید

محرومیت قرمزها رفع شود رفیعی قطعا برمی‌گردد

برای برانکو چه چیزی بهتر از این‌که مشکل پرسپولیس در نقل و انتقالات حل شود و آنها بتوانند در تابستان دوباره بازیکن جذب کنند. در آن صورت، زمینه برای انتقال بازیکنی مثل سروش رفیعی به جمع قرمزها مهیا خواهد بود. سروش دو فصل قبل بازیکن پرسپولیس بود ولی تابستان گذشته تصمیم گرفت این باشگاه را ترک کند و عازم الخور قطر شود. انتقال او به این کشور برای آن بود که بتواند بار دیگر به پرسپولیس بازگردد ولی نسخه او پیش از اینها نزد کی‌روش بسته شده بود، وقتی در بحبوحه جنگ برانکو و کارلوس تصمیم گرفت به جمع قرمزها برود. شاید آن زمان رفتار کی‌روش مقابل سروش عادی بود ولی رفته رفته این بازیکن را در بلک لیست خود قرار داد و به این ترتیب او خیلی زود از تیم ملی دور افتاد.
کد خبر: ۱۱۳۳۳۶۲

قرارداد رفیعی با الخور در حال اتمام است و این بازیکن دوست دارد دوباره برای طرفداران قرمز به میدان برود. این بازیکن علاقه شدیدی دارد دوباره قرمز پوش شود و این بار اتفاقا برانکو به رفیعی نیاز بیشتری دارد. محسن مسلمان دیگر در تفکرات برانکو هیچ جایی ندارد. برای او محسن چیزی شبیه رامین رضاییان و مهدی طارمی است بنابراین جایی در ایده هایش ندارد. مربی کروات در این مواقع ترجیح میدهد به همکاری پایان دهد.

چندی قبل وقتی رسانهها نوشتند پرونده محسن مسلمان در پرسپولیس بسته شد و برانکو دیگر این بازیکن را نمیخواهد، باشگاه پرسپولیس سریعا واکنش نشان داد و اعلام کرد برانکو چیزی در این زمینه اعلام نکرده و تک تک بازیکنانش را میخواهد. محسن مسلمان هم در ظاهر نشان داد میخواهد بماند. او در مصاحبهای که داشت گفت بی معرفت نیست و در شرایطی که پرسپولیس نمیتواند بازیکن جذب کند، ترجیح میدهد در این تیم بماند ولی او مذاکراتش را با پیشنهادهایی که داشت انجام داد و البته این هم طبیعی بود.

مسلمان این روزها در پرسپولیس ناراحتتر از هر زمان دیگری به نظر میرسد و حتی اخیرا در اتوبوس تیم چیزهایی گفته که به گوش برانکو رسیده است. او شجاع خلیلزاده را پسر برانکو خوانده و معتقد بوده کمال کامیابینیا هم چون قدرت دارد در تیم بازی میکند. حرفهای او باعث شده در بین این بازیکنان هم جایگاه خود را از دست دهد. به نظر میرسد کار مسلمان و پرسپولیس تمام شده است و دیگر این همکاری ادامه پیدا نمیکند.

با جدایی مسلمان از جمع قرمزها، گزینهای بهتر از سروش مقابل برانکو نیست. مربی کروات هم مثل سروش تمایل زیادی به همکاری دوباره دارد ولی مشکل اینجاست که فعلا قرمزها نمیتوانند بازیکن بگیرند. البته گرشاسبی، سرپرست باشگاه به برانکو گفته تمام تلاش خود را برای حل این مشکل میکنند و در این صورت، شک نکنید یکی از خریدهای فصل آینده قرمزها رفیعی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها