ضمایر

او

محمد عاقبتی، کارگردان نمایش «ماهی سیاه کوچولو» از اجرای دوباره این اثر در نیویورک خبر داده است. آن‌طور که ایسنا خبر داده، او این اجرا را که بیش از این در منهتن نیویورک و تهران با استقبال مخاطبان مواجه شده بود، در پی حمایت شورای هنر ایالت نیویورک و دفتر هنری شورای شهر بروکلین روی صحنه می‌برد.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۷۸

در این اجرا گروه بازیگران آمریکایی نمایش لوکا نجومی، ماری ویال گولدن، پیتر سولیوان، نیکا نجومی و لارا نوحا به ایفای نقش میپردازند.

ماهی سیاه کوچولو، کاری از گروه تئاتر «ما» پروژه مشترک ایران و آمریکا با نگاهی به نوشته صمد بهرنگی به قلم مهرنوش علیا به طراحی و کارگرانی محمد عاقبتی است که از 17 تا 19 فروردین
(6 تا 8 آوریل) درتریسکلین آرت در بروکلین روی صحنه میرود.

ما

گروه تئاتر «بازی» با دغدغهای محیط زیستی و به منظور حمایت از درختان، با راهاندازی کمپین «درختان را قطع نکنیم»، اقلام تبلیغات کاغذی نمایش «دیابولیک: رومئو و ژولیت» را حذف کرد. گروه تئاتر بازی به سرپرستی آتیلا پسیانی در آستانه اجرای نمایش دیابولیک: رومئو و ژولیت، برای همراهی با افرادی که دغدغه حفظ درختان و محیطزیستی سالم دارند، در اقدامی قابل تأمل کمپین «درختان را قطع نکنیم»را راهاندازی کرده تا توجه هنرمندان، مخاطبان و علاقهمندان به تئاتر را به این نکته مهم جلب کند که تئاتر نیز میتواند به سهم خود از قطع درختان و مصرف بیرویه کاغذ جلوگیری کند. آنطور که ایسنا خبر داده، نمایش دیابولیک: رومئو و ژولیت از امروز 15 فروردین در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه میرود.

آنها

احتمالا یادتان هست چند سال پیش ریحانه، آن دختر تک تیرانداز کرد کوبانی که به فرشته کوبانی شهرت دارد، با جایزه دو میلیون دلاری برای سرش، سر زبانها افتاد. حالا خبر رسیده نمایش «مرد شده» به نویسندگی و کارگردانی آسو بهاری که از فردا 16 فروردین هر شب ساعت 21 در سالن بزرگ تالار مولوی روی صحنه میرود، قرار است به او بپردازد.

مجتبی فلاحی، نسیم میرزاده، بهزاد خلجی و دٌنا تارفی بازیگران این نمایش هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها