جمشیدی در گفت‌وگو با سایت رسمی فیبا

افتخارم این است که ملی‌پوش ایرانم

بهترین پست دو بسکتبال آسیا در سال 2017، بازی کردن برای تیم ملی ایران بخصوص در خانه را افتخاری بزرگ توصیف می‌کند که حاضر نیست با چیز دیگری آن را عوض کند. جمشیدی تاکید می‌کند تیمی برابر ایران امنیت ندارد.
کد خبر: ۱۱۳۱۸۰۵

وی میگوید: «این افتخار بزرگی است که بتوانی برای تیم ملی کشورت برابر خانواده و مردمت بازی کنی. هیچ چیز بهتر از این نیست که بتوانی قدرت بسکتبال میهنت را با عملکردی خوب به نمایش بگذاری. این را باید بگویم که هیچ تیمی برابر ما امنیت ندارد. ما هر تیمی را میتوانیم شکست دهیم و اهمیتی ندارد کدام تیم برابر ما قرار دارد.»

قطعا ایران کاملا به یاد دارد که استرالیا در فینال کاپآسیا شکستش داد، اما مشخص است و جمشیدی هم میداند که تیم ملی در آن تورنمنت دو بازیکن کلیدیاش را در اختیار نداشت. این ستاره بسکتبال ایران درباره این موضوع میگوید: شکست برابر استرالیا برای ما ناراحتکننده بود. ما تیم بسیار جوانی در لبنان بودیم، اما عملکرد بسیار خوبی داشتیم، اما همچنان معتقدم اگر زمان بیشتری برای ریکاوری بعد از دیدار سنگین نیمهنهایی برابر کرهجنوبی داشتیم، میتوانستیم استرالیا را در فینال شکست بدهیم.

آینده برای بسکتبال ایران متفاوت خواهد بود. اینکه ایران چنین شانسی دارد تا با استرالیا در تهران بازی کند و قطعا محمد جمشیدی میداند که تیم ملی باید قدرت بیشتری بهدست بیاورد تا برابر هوادارانش به نمایش بگذارد. وی میگوید: «اکنون شانس داریم در خانه و با حمایت هوادارانمان برابر حریفان به میدان برویم و اکنون امتیاز حمایت هواداران را در اختیار داریم که قبلا نداشتیم. ما شانس بسیار بزرگی داریم که تمام حریفانمان را در خانه شکست بدهیم. بازی برابر هوادارانمان برای من یک تجربه فوقالعاده است.»

محمد جمشیدی که یکی از ستارههای کنونی بسکتبال ایران است و در زندگی حرفهای خودش مایکل جردن را به عنوان الگو و بازیکنی که او را تحت تاثیر قرار داده معرفی میکند بخوبی میداند استعداد بسکتبال در ایران برای رشد و بهتر شدن نیاز به تلاش بسیار سخت دارد. خود جمشیدی زمان زیادی برای تمرین و آماده نگه داشتن بدنش میگذارد و به همین دلیل هم همیشه عملکرد خوبی دارد.

ملیپوش بسکتبال ایران میگوید: مایکل جردن واقعا بازیکن الهام بخشی برای من است. من تقریبا هر روز قسمتهایی از بازیهایش را تماشا میکنم. هرکس مرا میشناسد کاملا میداند که چقدر مثل او تلاش میکنم. من هر روز بسکتبال میبینم و آنچه دیدهام را تمرین میکنم تا یاد بگیرم. من اعتقاد دارم همه چیز از تلاش و تعهد به کار میآید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها