یک روز بیشتر به آغاز سال جدید باقی نمانده و همه افراد به دنبال خرید مایحتاج خود برای سال جدید هستند و بازار در این روزها تب و تاب خاصی دارد. همه به دنبال تأمین مایحتاج و آخرین خریدهای خود هستند و گذر از بازارها و خیابان‌ها بسختی ممکن است و به نوعی جای سوزن انداختن نیست.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۰۴

در این میان فروشندگان اصناف مختلف با ارائه تخفیفات و خدمات متفاوت به دنبال جذب مشتری هستند تا در پایان سال فروش بهتری داشته باشند؛ از فروشهای فوقالعاده گرفته تا تخفیفهایی که پس از چانهزنیهای بین مشتری و فروشنده داده میشود.

امسال نیز از سوی دولت 60 هزار تن سیب و پرتقال با اعتبار 70 میلیارد تومان ذخیرهسازی شد تا در سراسر کشور توزیع شود که در استان تهران نیز توزیع 4000 تن پرتقال و 2000 تن سیب درختی از هفته گذشته آغاز شده است و خریداران میتوانند میوههای تنظیم بازاری را در تعاونیهای مصرف و میادین میوه و ترهبار تهیه کنند.

هرچند در روزهای نخست به دلیل زمانی که به سال جدید مانده بود مراکز خرید میوه زیاد شلوغ نبود، اما رفته رفته بر شمار خریداران افزوده شده است.

برای تنظیم قیمتهای تخممرغ، مرغ و گوشت قرمز نیز روزانه صد تن گوشت گوساله منجمد، صد تن گوشت گوسفندی تازه، 400 تن تخممرغ و 200 تن مرغ منجمد به قیمت مصوب تنظیم بازار از طریق سازمان میادین و فروشگاههای زنجیرهای در پایتخت توزیع میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها