ماریو بالوتلی که به پسرِ بد دنیای فوتبال مشهور شده بود خیلی وقت است دیگر حاشیه ای ندارد و بی سر و صدا به کار خود در فوتبال فرانسه ادامه می دهد. بالوتلی که سابقه بازی در لیورپول، منچسترسیتی و میلان را دارد اکنون بازیکن نیس فرانسه است.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۴۱
عکس روز: چرا همیشه من؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، او پیش از کوچ فوتبالی به فرانسه دنیایی از حاشیه های مختلف داشت. از درگیری با نامزدش که در نهایت به جدایی ختم شد گرفته تا به آتش کشیدن منزل مسکونی اش در منچستر و البته سبقت غیر مجاز و درگیری با سرمربی اسبق منچسترسیتی و پوشیدن لباس های عجیب و غریب و ده ها حاشیه ریز و درشت دیگر. مطبوعات و رسانه های انگلیسی نیز به شدت روی این بازیکن حاشیه ای زوم می کردند و کافی بود خطایی از ماریو سر بزند تا با هجمه گسترده ای از انتقادات روبرو شود.

همین اتفاقات باعث شد تا زیر پیراهن خود لباسی بپوشد که روی آن نوشته شده : «چرا همیشه من؟!». او پس از گلزنی در یکی از دیدارهای تیم سابقش منچسترسیتی این عبارت را نشان داد. منظور ماریو این بود که چرا همیشه باید با دردسر و انتقادات روبرو شود.

پس از این اتفاق فروش تی شرت هایی که عبارت «چرا همیشه من؟» روی آن نوشته شده بود بسیار بالا رفت.

حالا که فهرست تیم ملی فوتبال ایتالیا اعلام شده و نام ماریو بالوتلی با وجود عملکرد بسیار درخشان در این فصل حضور ندارد دوباره تبِ «چرا همیشه من؟» بالا گرفته است.

بلیچرریپورت در واکنش به دعوت نشدن ماریو به تیم ملی ایتالیا این عکس را بازنشر می کند:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها