کارلوس کی روش بعد از پیروزی 4 بر صفر تیم ملی ایران مقابل سیرالئون، در نشست خبری حرف هایی زد که بیشتر بوی دلخوری می داد. بخش هایی از صحبت های سرمربی پرتغالی تیم ملی را در ادامه می خوانید:
کد خبر: ۱۱۳۰۵۷۸

جملاتم را این گونه شروع میکنم. در این بازی شاهد نگرش و رفتار خوبی از بازیکنان در تیم ملی بودیم. با در نظر گرفتن دشواریها و مشکلاتی که همیشه داریم، بازیکنان نشان دادند آماده فداکاری برای تیم ملی هستند.

مطمئنا ما از بازی تمرینی مقابل سیرالئون رضایت داریم. قدم بعدی ما رسیدن به سطح فوتبال بینالمللی است. اگر میخواهیم به آن سطح برسیم و بازیکنان ما حرفهای عمل کنند، باید جلسات تمرینی را به این شکل پشت سر بگذاریم.

مطمئنا از این بازی خوشحال هستیم. نمیتوانیم توقع داشته باشیم که بازیها به سمت سوی ما برود. اگر این طور باشد، برزیل هیچ وقت نباید با ما بازی کند چون سطح فوتبال ما پایینتر است. باید از این فرصتها استفاده کرد. باید جلوی این دوگانهگرایی را گرفت و حقایق فوتبال ایران را به درستی منعکس کرد.

بازی با سیرالئون خارج از روزهای فیفا بود. به بیش از 20 کشور دنیا برای هماهنگ کردن این بازی دعوتنامه فرستادیم. سیرالئون آمادگی خود را با بازیکنان داخلی اعلام کرد. آنها میخواستند فرایند یادگیری را داشته باشند. ما هم میخواستیم یک نوع فوتبال جدید را تجربه کنیم. این اتفاق رخ داد و برای هر دو تیم فوتبال خوبی بود.

ما میدانیم چطور برنامههای پیشروی خودمان را اجرا کنیم. هر روز یک قدم جلو میرویم و شما باید از این موضوع رضایت داشته باشید. این گونه به نظر میآید که شما دوستان هیچ وقت راضی نیستید. به عنوان تیم دوم به جام جهانی صعود کردیم اما شما راضی نیستید. چهار، پنج سال است، نباختهایم، تیم اول آسیا هستیم ولی شما راضی نیستید.

واقعیت مطلب این است که در ماههای گذشته مشکلات زیادی داشتیم و تهمتهای بزدلانه به تیم ملی زده شده است. تهدیدهایی که در موبایلهای ما رخ داده و برای ما ایمیل زدند. شما چه توقعی دارید. دیگر کافی است! باید کمی احترام بگذاریم و به دستاوردی که اتفاق افتاده و به جایگاه امروزمان افتخار کنیم. فراموش نکنیم کمتر از سه ما دیگر جام جهانی شروع میشود اما ما هنوز با این جنگهای داخلی خودمان و دروغها و تهمتها روبهرو هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها