قرعه‌‌های سخت و آسان برای غول‌های اروپا

باز هم یووه و رئال به هم خوردند

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیروز برگزار شد و قرعه‌ای نسبتا آسان به غول‌های اروپا خورد. میان تیم‌های بزرگ اروپایی، رئال مادرید قرعه‌ دشوارتری دارد و به یوونتوس خورده است. اگرچه یووه فعلی آن تیم همیشگی و پرقدرت و باصلابت نیست، اما به هر حال یووه در دیدارهای رفت و برگشت، همیشه تیمی سختکوش است.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۴۰

آنچه هواداران رئال را نسبت به این بازی حساس میکند، مسابقه سه فصل قبل است. جایی که دو تیم در نیمهنهایی لیگ قهرمانان اروپا به هم برخوردند و یووه میزبان بازی رفت بود. بازی رفت در تورین با برتری 2 بر یک یووه و بازی برگشت هم با تساوی یک – یک تمام شد تا بانوی پیر به فینال برسد. کسی که دو گل در دو بازی رفت و برگشت به ثمر رساند، بازیکن رئال بود که به صورت قرضی به یووه رفته بود. آلوارو مورتا که در آن دو بازی، زمینه حذف رئال را فراهم کرده بود فصل بعد به رئال برگشت؛ اما با وجود گلهای خوب و تاثیرگذار، مورد بیمهری و بیتوجهی زیدان قرار گرفت تا دوباره مجبور به ترک رئال شود و این بار به چلسی برود. حالا طبق قرعه باز هم یووه میزبان بازی رفت است. اما باید پذیرفت این یوونتوس با تیمی که رئال را حذف کرد، فاصله‌‌ای فراوان دارد. یووه البته در فینال فصل قبل هم رئال را ملاقات کرد که رئال در تک مسابقه فینال، یووه را براحتی از پیش رو برداشت و قهرمان شد.

در دیگر بازی حساس این مرحله، دو تیم انگلیسی منچسترسیتی و لیورپول برابر هم قرار گرفتهاند. بعد از دیدار چلسی و منچستریونایتد، این اولین بار پس از هفت فصل است که بار دیگر دو تیم انگلیسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. یورگن کلوپ آلمانی تا کنون پنج بار توانسته پپ گواردیولا را شکست دهد و بیش از هر مربی دیگری سابقه شکست دادن این مربی اسپانیایی را دارد و باید دید بازی انگلیسی لیورپول منچسترسیتی به سود کدام مربی خارجی تمام میشود.

برنامه بازیها

دور رفت: سهشنبه 14 فروردین: سهویا – بایرن، یوونتوس – رئال مادرید

چهارشنبه 15 فروردین: لیورپول – منچسترسیتی، بارسا – رم

دور برگشت: سهشنبه 21 فروردین: منچسترسیتی - لیورپول، رم - بارسا

چهارشنبه 22 فروردین: بایرن - سهویا، رئال مادرید - یوونتوس

بازیهای آسان در لیگ اروپا

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) دیروز بلافاصله بعد از قرعهکشی لیگ قهرمانان اروپا، قرعهکشی مرحله یکچهارم نهایی لیگ اروپا را هم برگزار کرد که نتیجه آن، چهار دیدار بیکیفیت و بدون حساسیت بود. در این مرحله سه تیم پرآوازه آرسنال، اتلتیکومادرید و لاتزیو حضور دارند که قرعه آنها بسیار آسان بود.

برنامه بازیها

دور رفت : پنجشنبه 16 فروردین: لایپزیگ آلمان - مارسی فرانسه، آرسنال انگلیس – زسکا مسکو روسیه، آتلتیکومادرید اسپانیا – اسپورتینگ پرتغال، لاتزیو استالیا - سالزبورگ اتریش

بازیهای برگشت روز پنجشنبه 23 فروردین برگزار میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها