اندکی علاقه به موسیقی کافی است حسین علیزاده را خوب بشناسیم و درباره‌اش بدانیم. علیزاده آهنگساز و نوازنده مشهور کشورمان است که تاکنون سه باز نامزد دریافت جایزه گرمی مهم‌ترین جایزه موسیقی جهان شده است. علیزاده همچنین پژوهشگر موسیقی است و در کارنامه‌اش انواع موسیقی از جمله موسیفی فیلم نیز دیده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۰۰

موسیقی فیلمهای دلشدگان، زشت و زیبا، زمانی برای مستی اسبها، آواز گنجشکها و ملکه از جمله آثار اوست. علیزاده همچنین چهار سیمرغ بلورین برای ساخت موسیقی فیلم به دست آورده و از جمله هنرمندان آرامی است که حضورش به نوازندگی و آهنگسازی محدود میشود. او عمدتا درباره مسائل هنری، اتفاقات و رویدادها اظهار نظر خاصی نمیکند یا دست کم چندان اهل نامهنوشتن و ابراز عقیده نیست اما به هر حال انتخاب مدیر جدید دفتر موسیقی وزارت ارشاد مقولهای نیست که علیزاده به آن واکنش نشان ندهد یا نسبت به آن بیتفاوت باشد.

چند روزی میشود که از سویی صحبت از انتخاب گزینهای جدید برای مدیریت دفتر موسیقی مطرح است و از سوی دیگر هنوز فرزاد طالبی در سمت مدیریت دفتر موسیقی قرار دارد. البته علی ترابی به عنوان گزینهای مهم برای به دست گرفتن سکان مدیریت دفتر موسیقی معرفی شده و در این شرایط حسین علیزاده با نگارش نامهای، وزارت ارشاد را ارشاد کرده است. او در این نامه که با همراهی هومان اسعدی نوشته شده، به دستاوردهای علی ترابی در انجمن موسیقی پرداخته و این مدیر را بسیار لایق و کارآمد در عرصه موسیقی توصیف کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها