مرکز بسیج صدا و سیما تولیدات ویژه خود را در قالب‌های مختلف نمایشی به مناسبت راهیان نور در اسفند 96 و نوروز 97 اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۷۴

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه ملی، برنامه «از شما چه پنهون» به تهیهکنندگی حمید مراوندی و کارگردانی محمدرضا رضائیان تولید شده است و در آن هنرمندان، سرداران و راویان دفاع مقدس خاطرات خود را از آن دوران به صورت کوتاه روایت میکنند.

مستند «فرنگیس» به کارگردانی ابراهیم شفیعی داستان زندگی بانوی قهرمان کرد فرنگیس حیدرپور است که کتاب خاطرات آن نیز منتشر شده است. از اتفاقات جالب در زندگی این زن قهرمان، ماجرای به اسارت گرفتن دو افسر عراقی توسط وی در زمان جنگ به حساب میآید.

اردوی راهیان نور دانشجویی، همواره یکی از اردوهای خاطرهانگیز برای دانشجویان است. مستند «با دعوت بدون کارت» روایت خاطرات دانشجویانی است که این سفر را تجربه کرده اند و اکنون در برابر دوربین احساس خود را از این سفر بیان میکنند. هاشم تفکری بافقی کارگردانی این اثر را به عهده داشته است.

مستند «آلزایمر» به بررسی یادمانهای مختلف جنگ در کشورهای دنیا میپردازد و با این کار اهمیت حفظ میراث به جا مانده از رشادت قهرمانان هر کشور را یادآوری میکند.

نماهنگهای «بیزار» با صدای حامد زمانی، «حال منو عوض کنید» با صدای فریدون آسرایی و «سی و پنج سال» با صدای رضا صادقی نیز در این مرکز تولید شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها