امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال.کسی که همه ملی‌پوشان ارتباط خوبی با او دارند و یک‌جورهایی پدر معنوی آنها به حساب می‌آید. با او تماس گرفتیم تا درباره سالی که برای والیبال گذشت، حرف بزنیم.
کد خبر: ۱۱۲۹۵۸۲

اتفاق خوبی که امسال افتاد این بود که موفق شدیم اولین مدال جهانی را در والیبال کسب کنیم.

جدا از این اتفاق ما در جمع سه تیم برتر والیبال هم قرار گرفتیم. این افتخاری بود که جایش در ویترین والیبال خالی بود.

امسال مثل سالهای قبل دوباره تنشهای زیادی در لیگ برتر دیده شد. هر سال همین اتفاقها و درگیریها رخمیدهد.

ببینید حاشیه بوده و نمیشود آن را کتمان کرد. ما همه تلاش خودمان را کردهایم و تا جایی که امکانش بوده نقاط ضعف را برطرف کردهایم. هر سال هدف همین بوده است. خودمان میدانیم اشکالاتی هست، اما هر سال بهتر و بهتر میشود.

پیشبینی شما از سال 97 چیست؟ والیبال ما میتواند روزهای خوبش را تجربه کند؟

نکتهای که اهمیت دارد این است که ما بازیهای آسیایی را در پیش داریم. یکی از اهداف ما کسب مدال طلا در این رقابتهاست. مسابقات قهرمانی جهان را هم در پیش داریم و امید زیادی داریم که بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم، اما مهم ترین هدف ما حضور در فینال لیگ جهانی والیبال است. بسیار امیدوارانه در مسابقات شرکت خواهیم کرد و تمام تلاشمان را به کار میگیریم تا به اهداف خود دست یابیم. ورزشکاران ما تمام تلاش خود را انجام میدهند تا از نظر جسمی و فکری برای رقابتهای سال آینده آماده شوند.

به عنوان سوال آخر درباره خداحافظی عادل غلامی حرف و حدیثهای زیادی شنیده میشود.

عادل غلامی قبل از آنکه فهرست تیم ملی به فدراسیون اعلام شود، نزد سرمربی تیم ملی، ایگور کولاکوویچ رفت و خواهش کرد اگر در فهرست قرار دارد، با توجه به مشکلات شخصیاش از فهرست خارج شود. این بازیکن اعلام کرد پس از حل مسائلش در صورت صلاحدید کادر فنی به تیم ملی اضافه شود که این موضوع مورد موافقت سرمربی تیم ملی نیز قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها