برنامه هوش مصنوعی گوگل لنز برای تمام گوشی‌های اندرویدی قابل دسترس خواهد شد. به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه Search Engine Land، هوش مصنوعی گوگل لنز که تاکنون فقط در گوشی‌های گوگل یعنی پیکسل و پیکساایکس‌ال قابل دسترسی و استفاده کاربران بود، حالا گزارش‌های منتشر شده حاکی است که بزودی در تمام گوشی‌های هوشمندی که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۰۳

هوش مصنوعی گوگل به کاربران اجازه میدهد با گرفتن دوربین گوشی مقابل اشیا، مکانهای پیرامون، فروشگاهها و اماکن تاریخی، تفریحی و عکس گرفتن از آنها، اطلاعات دقیق و جزئیات کلی آن را بهدست آورند.

گوگل لنز برای بسیاری از گردشگران و توریستهای خارجی کاربرد بالایی دارد، زیرا آنها بدون دانستن زبان مورد نظر هم قادر خواهند بود از نوع فروشگاهها و محصولات ناآشنای آن کشور و همچنین اطلاعاتی از اماکن تاریخی سر راه خود مطلع و آگاه شوند.

هنوز اطلاع دقیقی درباره اینکه گوگل لنز برای گوشیهای آیفون با سیستم عامل iOS نیز ارائه میشود، در دست نیست، اما شایعاتی مبنی بر اینکه در آیندهای نزدیک گوگل لنز برای گوشیهای آیفون نیز در دسترس قرار میگیرد، در فضای مجازی منتشر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها