مرد میانسال در جریان اختلاف‌های خانوادگی،پسر هشت ساله خود و همسرسابقش را به طرز هولناکی درمحله تهرانسر پایتخت کشت. عامل جنایت با ضربه‌های چاقو خودزنی کرد تابه زندگی‌اش پایان دهدکه ناکام ماند.
کد خبر: ۱۱۲۸۱۱۳

به گزارش جامجم، ساعت 19 پانزدهم اسفند امسال یکی از ماموران کلانتری 150 تهرانسر با قاضی دشتبان کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از جنایت هولناکی در ساختمانی در یکی از محلههای تهرانسر خبر داد.

بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران و تیم بررسی صحنه جرم وارد آپارتمان در بلوار شاهد محله تهرانسر شدند. آنها مشاهده کردند آتشنشانان، همسایهها و تیمی از امدادگران اورژانس در آنجا حاضر شده‌‌اند. وسایل خانه بههم ریخته نبود، مرد 42سالهای به نام محمد با ضربههای چاقو به رگ دستش خودزنی کرده بود. جسد پسر هشت سالهاش هم در نزدیکی او بود و کنارش سیم برق افتاده بود. جسد کودک به پزشکی قانونی و پدرزخمی به بیمارستان منتقل شد. زمان انتقال این مرد به بیمارستان او مدعی بود همسر سابقش را در آپارتمانش در همان محله کشته است.

ماموران برای بررسی صحت گفته هایش به آنجا اعزام شدند. آنها هرچه در آپارتمان واحد 6 را زدند زن جوان در را بازنکرد و همسایهها نیزاز وی خبرنداشتند. آتش نشانان در آپارتمان را بازکردند. ماموران وارد آنجا شده و با جسد او در حالی که با روسری خفه شده بود، رو بهرو شدند. جسد زن 39 ساله هم به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات از همسایهها نشان میداد او در آنجا مستاجر بوده و آرایشگر است و گاهی نیز شوهر سابقش فرزندشان را برای دیدار نزد وی میآورده است.

پروندهای در شعبه دهم دادسرای جنایی تهران تشکیل و تحقیقات برای رازگشایی از انگیزه مرد میانسال از این جنایت هولناک آغاز شد. ماموران در ادامه، اطلاعاتی بهدست آوردندکه نشان میداد عامل جنایت فوقلیسانس مدیریت دارد و کارمند یکی ازشهرداری های اطراف تهران بوده وزن کشته شده کار آرایشگری انجام میداده و یک سال از جدایی آنها میگذرد.

در این مرحله ماموران از طریق مسئولان بیمارستان متوجه شدند متهم زنده مانده است. ماموران در بیمارستان از او تحقیق کردند که وی به افسر تحقیق گفت: من و همسرم دچاراختلافهایی شده و از هم جدا شدیم. ساعت 11 صبح سهشنبه به خانه او رفتم. گمان کرد پسرم را آوردهام و مرا به خانهاش راه داد. وقتی فهمید تنها هستم، سر و صدا راه انداخت. در حالی که عصبانی بودم، با روسری خفهاش کردم. زمانی که متوجه شدم کسی متوجه ماجرای جنایت نشده، فرار کردم و به خانهام برگشتم.

متهم به قتل افزود: پیش از این چند بار خودکشی کرده و نجات یافته بودم. آن روزبه چند نفراز دوستان و خانوادهام پیامک دادم که حلالم کنند. عصر که پسرم از مدرسه آمد، کمی استراحت کرد که به او گفتم آماده شو تا به بهشت برویم. سراغش رفتم و به پاهایش برق وصل کردم تا او را بکشم که بد حال شدو بعد خفه اش کردم. بالای سرش گریه کردم و بعدبا برداشتن چاقو رگ دستانم را زدم که بمیرم، اما نشد .

دیروز پدر زن سابق متهم نیز با حضوردر دادسرای جنایی تهران از او به اتهام قتل دختر و نوه اش شکایت کرد و برای او اشد مجازات خواست.

همسایهها چه گفتند؟

مردی که همسایه متهم به قتل بود به خبرنگار جامجم گفت: او فرد آرامی بود و بعداز جدایی از همسرش با پسر هشت سالهاش به ساختمان ما آمده و زندگی میکردند. عصر سهشنبه در تماس با خانوادهام متوجه این جنایت شده و به خانه برگشتم. از طریق خانوادهاش شنیدم که حتی یکی از روزهای محرم او دست به خودکشی زده که زنده مانده بود.

زن همسایه شان هم به خبرنگار ما گفت: ساعت 18 سهشنبه در خانه بودم که زنی زنگ آپارتمانمان را به صدا درآورد. شوهرم در را که بازکرد با خواهر مرد همسایه روبهرو شد. آن زن میگفت برادرش به او زنگ زده که حالش خوب نیست و میترسد بلایی سرش آمده باشد. این زن به پلیس و آتشنشانی زنگ زد. آنها که آمدند در آپارتمان را بازکردند و با جسد پسر خردسال و پدر غرق در خون او روبهرو شدند. بعد هم معلوم شد او زن سابقش را هم کشته است. همه همسایهها از این جنایت شوکه شدند. همسایه زن کشته شده نیزبه خبرنگار ما گفت: زن همسایه آدم خوبی بود و از اردیبهشت امسال همسایه ما شده بود. هفتهای یکی دو بار شوهر سابقش پسرشان را میآورد تا او را ملاقات کند. ساعت 20 و 30 دقیقه دیروز ماموران به اینجا آمده و بعد از بازکردن در با جسد زن تنها رو به رو شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها