
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، مجتبی خالدی در ارتباط با جزئیات مسمومیت دانش آموزان ابتدایی در پلدختر اظهار داشت: صبح امروز مسمومیت غذایی دانشآموزان مدرسه ابتدایی باقرنژاد در روستای سرنجه لرستان سبب وقوع حادثه شد.
وی افزود: 5 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و 7 نفر از این افراد به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.
سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: این دانشموزان به دلیل خوردن مواد خوراکی مسموم دچار علائم گوارشی شده بودند.
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما
ذرهبین رسانههای ورزشی دنیا روی بازیکنان برجسته