احمد پورمخبر، بازیگری که در کهنسالی با حضور در سریال‌هایی مانند متهم گریخت و ترش و شیرین به کارگردانی رضا عطاران به شهرت رسید با انتشار این عکس، در جشن تولد 77سالگی‌ خود در اینستاگرامش نوشت: «سلام به همه شما مردم عزیزم، این روز‌ها بعضی‌ها دخالت می‌کنند تو کار دیگران، میگن فلانی فلان‌کاره‌ست یا تهمت‌های دیگه. به من و شما ربطی نداره طرف چیکاره‌ست. تو زرنگی خودت رو اصلاح کن، یادمان باشد هرکی رو تو قبر خودش می‌خوابونند، تهمت نزنیم، دروغ نگیم، با هم بخندیم باهمدیگر مهربان باشیم، به هم عشق بورزیم....»
کد خبر: ۱۱۲۷۲۱۲

خانهای به سبک نقاشیهای کودکانه

از هر کودکی که بخواهید خانهای بکشد کار را با ترسیم یک مستطیل آغاز خواهد کرد. سپس اجزای دیگری به آن خواهد افزود.

به گزارش فردانیوز، کیم سونگ یول، معمار کرهای، ایده طراحی خانه محبوبش را از همین جا گرفته است. او کارش را با یک مکعب مستطیل آغاز کرده و با حذف کردن و اضافه کردن بخشهایی، آن را به خانهای بسیار متفاوت تبدیل کرده است.

اُپرا در کمین کاخ سفید

اُپرا وینفری که پیشتر گفته بود قصد نامزد شدن برای سمت ریاستجمهوری آمریکا در سال 2020 را ندارد، اکنون شرطی برای پذیرش این مسئولیت اعلام کرده است.

به گزارش ایلنا، وینفری گفت: «اگر فکر میکنید من باید برای این کار نامزد شوم، باید به من کاملا واضح بگویید، جوری واضح که ممکن نباشد متوجه پیامتان نشوم؛ من هنوز چنین چیزی دریافت نکردهام.»

پیش از این چند چهره سرشناس هالیوود از جمله اسپیلبرگ و مریل استریپ از کاندیداتوری وینفری حمایت کرده بودند.

اسپیلبرگ با اشاره به اینکه آمریکا به «یک انسان یکرنگ و دوراندیش در کاخ سفید نیاز دارد»، گفته بود: من معتقدم اپرا وینفری یک رئیسجمهوری درخشان خواهد بود. اگر نامزدی خودش را اعلام کند، من جزو نخستین کسانی هستم که از او حمایت میکنم. پیش از او مریل استریپ، بازیگر اصلی فیلم اسپیلبرگ گفته بود وینفری بهترین گزینه برای ریاست جمهوری آمریکاست.

اپرا گیل وینفری 63 ساله بیش از سه دهه در تلویزیون آمریکا حضور داشته و پس از جو بایدن، یکی از مهمترین گزینههای حزب دموکرات برای حضور در انتخابات ریاستجمهوری 2020 است. وینفری در کارنامه خود بهعنوان بازیگر، نامزدی جایزه اسکار و بردن جایزه گلدن گلوب را دارد.

تاکسیهای پرنده پورشه

شرکت پورشه که به علت تولید اتومبیلهای خاص و گرانقیمت شهرت دارد،
به جمع شرکتهایی پیوسته که قصد دارند تاکسیهای پرنده تولید کنند.

به گزارش مهر، پیشبینی میشود این تاکسی پرنده هم مانند محصولات رقیب تا حد زیادی خودکار باشد و بخش عمده فرآیند پروازی آن بدون دخالت انسان صورت بگیرد. ظاهرا این تاکسی پرنده سرعت زیادی هم خواهد داشت. دتلو وون پلاتن، مدیر فروش پورشه در این مورد گفته است: رانندگی از کارخانه پورشه در «زفن هاوزن» تا فرودگاه اشتوتگارت نیمساعتی طول میکشد، اما طی این مسیر به صورت هوایی فقط سه دقیقه و نیم طول میکشد.

دایملر یکی از رقبای پورشه نیز در حال طراحی پهپادی به نام ولووکوپتر است که تواناییهای مشابهی دارد. گیلی، شرکت همکار ولوو نیز با خرید موسسه ترافوجیا
به دنبال سرمایهگذاری در این زمینه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها