کد خبر: ۱۱۲۵۲۰۴

1383

بنیامین بهادری جادهصافکن

تک و توک بودند چهرههایی که در تبلیغات بهعنوان مدل تبلیغاتی حضور پیدا میکردند اما اولینبار بنیامین بود که حضوری گسترده داشت و به چشم آمد؛ او بهعنوان مدل تبلیغاتی یک برند لوازم خانگی روی بیلبوردها رفته بود.

1384

حسین رضازاده در مسیر دبی ـ تهران

حضور بنیامین حساسیتزا بود اما مشکل اصلی در پی حضور رضازاده در یک آگهی تلویزیونی مشاور املاک که در امارات فعالیت داشت و مردم ایران را دعوت میکرد پولشان را از ایران خارج کنند و در دبی خانه بخرند، شروع شد.

1385

ممنوع شد!

حضور بنیامین و بیش از او حضور رضازاده در تبلیغات، مدیران وزارت ارشاد را بر آن داشت تا دستورالعملی را در «شورای فرهنگ عمومی» صادر کنند که طی آن حضور ستارهها در تبلیغات ممنوع شود. حتی در این سال برخی تابلوهای تبلیغاتی، جمعآوری شد.

1394

آزاد شد!

ممنوعیت حضور چهرهها بهعنوان مدل تبلیغاتی، بی سر و صدا برداشته شد. البته در این خصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اول حسن روحانی مصوبهای هم صادر کرد و اینگونه دوباره این اجازه به ستارهها داده شد تا روی بیلبوردها بازگردند.

از 1394

بمب مدلهای تبلیغاتی ترکید

فروردین این سال، گو که صفی از چهرهها پشت در تبلیغات محیطی ایستاده بودند و یکباره به سمت پوزیشن مدل تبلیغاتی هجوم آوردند. همه خیابانها پر شد از بیلبوردهایی با حضور آنان و البته آگهیهای شبکههای مجازی و دیگر رسانهها هم از حضورشان خالی نبود. بمب حضور چهرهها ترکید و ناگهان همه بیلبوردها پر شد. ایرج نوذری برای یکی از شرکتهای بافت فرش، جمشید مشایخی برای لوازم خانگی، پژمان بازغی برای شرکت تولیدکننده چای و دستمال کاغذی، مهران مدیری و رضا کیانیان برای شرکت تولیدکننده چای، بهرام رادان برای لوازم صوتی و تصویری و برای یکی از شرکتهای ارتباطی و همچنین برای یک تولیدکننده لوازم چرم، محمدرضا گلزار برای یکی از برندهای معتبر در عرصه تولید کت و شلوار و اخیرا هم برای یک نوشیدنی، محمدرضا شریفینیا برای یکی از تولیدکنندگان دوربین، حمید گودرزی برای یکی ازشرکتهای تولیدکننده محصولات چرمی، پوریا پورسرخ برای یکی از تولیدکنندگان پوشاک، زانیار و سیروان خسروی برای یک برند تولید نوشیدنی و... به تبلیغ پرداختهاند. در این میان بازیگران زن متعددی نیز مدل تبلیغاتی برندهای مختلف تولید لباس و لوازم آرایش شدهاند. فوتبالیستها هم به میدان آمدند؛ جواد نکونام، احمدرضا عابدزاده، مهدی مهدویکیا، کریم باقری و اخیرا هم علی دایی و حتی کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها