رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال از برگزاری جشنواره ورزش‌ها و بازی‌های زمستانی در شهرستان خلخال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۸۶

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان: سید ناصر میرمرسلی، رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال در جلسه شورای ورزشهای همگانی خلخال گفت: ششمین دوره از جشنواره ورزشها و بازیهای زمستانی خلخال جمعه چهارم اسفند در تفرجگاه میرعادل بولاغی اندبیل این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم، ترویج ورزشهای همگانی، معرفی ظرفیتهای و قابلیتهای گردشگری، ورزشی زمستانی و فراهم کردن نشاط جمعی و خانوادگی در محیطی زیبا و با شعار ورزش عاری، اعتیاد هرگز با حضور میهمانانی از مناطق مختلف کشور برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال اجرای مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی، ساخت تندیسهای برفی و یخی، اسکی، کوهپیمایی سریع و پرواز باد بادکها در آسمان را از جمله برنامه ورزشی پیش بینی شده در کنار سایر برنامههای شاد از جمله اجرای موسیقی زنده محلی در ششمین جشنواره ورزشهای زمستانی خلخال ذکر کرد.

میرمرسلی گفت: با توجه به تجریبات کسب شده از برگزاری پنج دوره جشنواره در سالهای گذشته برگزاری چنین برنامههای ورزشی شاد در شهرستان زمینه را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد امکانات رفاهی و گردشگری در منطقه نمونه گردشگری اندبیل فراهم کرده است.

وی از احداث و راه اندازی تله کابین تفرجگاه اندبیل اردبیل خبرداد و افزود: این طرح با توجه ویژه استاندار اردبیل بزودی اجرا شده و در اختیار بخش خصوصی برای نگهداری و استفاده بهینه قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها