دو مر د معتاد با انگیزه‌ای نامعلوم با هم درگیر شدند و با سقوط از طبقه چهارم خانه‌ای جان باختند. مرد صاحبخانه قبل از سقوط با ضربه‌های چاقو مجروح شده بود.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۸۴

به گزارش جامجم، چندی پیش مردی با پلیس کرج تماس گرفت و از کشف جسد دو مرد جوان در زمین خاکی مجاور ساختمانی پنج طبقه در محله حصارک بالا در کرج خبر داد. ماموران کلانتری با حضور در آنجا مشاهده کردند گفتههای تماس گیرنده صحت دارد. با کشف اجساد موضوع به ایوب ابراهیمیان، کشیک قتل دادسرای جنایی کرج گزارش شد. دقایقی بعد بازپرس جنایی همراه گروهی از کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی استان البرز و تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در آنجا حاضر شدند.

بررسیهای اولیه نشان میداد آثار جراحت روی بدن یکی از آنها وجود دارد و به نظر میرسید او قبل از سقوط مرگبار بر اثر اصابت جسمی نوک تیز به قفسه سینه، صورت و دست دچار جراحت شده است. در ادامه این فرضیه که ممکن است او و دیگر جوان کشته شده قبل از این سقوط با هم درگیر شده باشند، قوت گرفت و با هماهنگی قضایی اجساد آنها به پزشکی قانونی منتقل شد.

با تشکیل پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی کرج، تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از این سقوط مرگبار آغاز شد. دو مرد فوت شده مدارک هویتی همراه نداشتند که نام آنها را مشخص کند. در ادامه تحقیقات ماموران هنگام بررسی محل حادثه، متوجه شدند پنجره آپارتمان طبقه چهارم این مجتمع باز است و به نظر میرسید از همین واحد به پایین سقوط کردهاند.

ماموران زمانی که وارد ساختمان شدند و به تحقیق از اهالی پرداختند، توانستند هویت یکی از کشتهها را شناسایی کنند؛ او مستاجر آپارتمان طبقه چهارم بود. بررسیها نشان میداد در آپارتمان از داخل قفل است، به همین خاطر با شکستن قفل وارد آنجا شدند. وسایل خانه به هم ریخته بود و وسایل مصرف شیشه نیز در آنجا وجود داشت.

ماموران در یکی از اتاقها با رد خون روبهرو شدند. یک قیچی خونین هم در اتاق بود که به نظر میرسید با آن به بدن مقتول ضربه زده شده است. پنجره اتاق نیز باز بود که نشان میداد، قاتل و مقتول در اتاق با هم درگیر شده و سپس از پنجره به پایین سقوط کردهاند.

همسایهها در تحقیقات گفتند، مردی که زخمی بود با اجاره این خانه، آنجا را به پاتوق افراد خلافکار و معتاد تبدیل کرده بود.

با مشخص شدن هویت مقتول، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. این درحالی بود که ماموران در بازرسی از خانه مقتول، کیفی مردانه پیدا کردند که با بررسی آن هویت مرد دیگر شناسایی شد.

در ادامه تحقیقات خانواده مقتول شناسایی و معلوم شد که پسرشان به تنها در این خانه زندگی میکرده و به دلیل اعتیادش ارتباطشان را با او قطع کرده بودند.

خانواده دومین مرد که به نظر میرسید عامل قتل است نیز شناسایی و با تحقیق از این خانواده معلوم شد پسرشان معتاد بوده و همراه آنها در یکی از محله های تهران زندگی میکرده است. او آخرین بار ده روز قبل از جنایت، خانه را ترک کرده و بازنگشته بود. خانواده او به گمان این که همانند قبل برای مدتی رفته و دوباره بازمیگردد، پیگیر غیبت او نشده بودند.

تحقیقات پلیسی در این باره ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها