خبرچین/ مروری بر مهم‌ترین اخبار دیروز

دم خروس حمله سایبری به سایت‌های ایرانی

22 بهمن تماشایی امسال، حسابی آن‌ور آبی‌ها را نگران کرده است. چنان نگران که یک مقام رژیم صهیونیستی گفته ایران بازهم منافع ما را تهدید کند، حسابی تلافی می‌کنیم! معلوم نیست چرا این حرف‌ها را یک روز بعد از راهپیمایی 22بهمن می‌زنند. خب واضح بگویید راهپیمایی شما تهدید منافع ماست. ما که از تهدید منافع شما بدمان نمی‌آید، حسابی کیف می‌کنیم...
کد خبر: ۱۱۲۱۸۱۶

ابراهیمخان حاتمیکیا نقدهایش به منتقدان چنان بود که بازی متداول سینماییها را برهم زد. دیروز همه توان جریانات شناخته شده سیاسی ـ سینمایی صرف این شد که حاتمیکیا را نقد کنند، برایش دابسمش بسازند و حتی در توییتهایشان او را داعشی بخوانند! خب یک نقد ساده که نباید شماها را این طور بههم بریزد!

خبر دیگر این که دلار کمکم دارد به 5000 تومان نزدیک میشود. البته نظر آقای رئیسجمهور را بخواهید، «قیمت دلار این نیست»، اما بههرحال همین قیمتی که این نیست، خیلی کالاها ازجمله خودروهای وارداتی را حسابی گران کرده است. دولت هم گفته زیر بار تغییر تعرفه واردات خودرو نمیرود و به این ترتیب سفرهای پهن شده برای گران فروشی که بیا و ببین.

ماجرای حمله سایبری به سایتهای خبری ایرانی هم مشخص شد. ردپای این حمله در انگلستان و آمریکا به چشم خورده و سخنگوی پلیس گفته رد حملهکنندگان را زدهایم. جالب است کشورهای حملهکننده همانهایی هستند که اگر یک سایت در ایران فیلتر شود سریع بیانیه میدهند که آزادی بیان نیست و خبرنگاران ایرانی از نان خوردن افتادهاند. بعد همینها میآیند دهها سایت را هک میکنند تا نشان دهند دکترین یک بام و دو هوای آنها همهجا صدق میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها