ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تمامی رشته‌های تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از امروز، دوشنبه 23 بهمن آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۷۲

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی تمامی رشته‌های تکمیل ظرفیت دوره‌های کارشناسی ارشد سال 96 دانشگاه در روزهای 23 و 24 بهمن انجام می‌شود.

پذیرفته‌شدگان نهایی تمامی رشته‌ها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 23 و 24 بهمن می‌توانند با در دست داشتن تمامی مدارک لازم جهت ثبت‌نام به واحدهای ذی‌ربط که نشانی و شماره تماس آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانیwww.sanjesh.iau.ac.ir و سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.iau.ac.irدرج شده است، مراجعه کنند.

‌ مراجعه نکردن پذیرفته‌شدگان در روزهای تعیین شده به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

براساس این گزارش، پذیرفته‌شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران مرکزی، تهران جنوب، تهران شمال، پزشکی تهران، الکترونیکی، سنندج، نجف‌آباد، تبریز، کرج، قم، قزوین، پرند، بروجرد، شیراز و اراک جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام باید به سایت این واحدها مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها