استقلال تهران موفق شد با سه گل تیم سپیدرود رشت را شکست دهد و به نتایج خوب خود ادامه دهد. وینفرد شفر درباره این برد می‌گوید: «غافلگیر نشدم، اما به‌خاطر هواداران‌مان خیلی خوشحال شدم. همیشه هواداران پشت تیم ما هستند. من خیلی خوشحالم که آنها در این بازی بازیکن قدیمی من علی کریمی را تشویق کردند. همه دیدند که ما هواداران بسیار فوق‌العاده‌ای داریم و خوشحالم هواداران تیمم به سرمربی تیم رقیب احترام گذاشتند، ضمن این‌که خوشحال شدم کریمی را در هتل دیدم. او بازیکن بسیار خوبی بود و مطمئنم این راه (سرمربیگری) را ادامه خواهد داد.»
کد خبر: ۱۱۲۰۹۹۸

او درباره بازگشت منتظری به ترکیب هم میگوید: «با آمدن پژمان منتظری ما یک بازیکن بیشتر داریم که میتواند بهتر بازی کند. خیلیها اعتقاد داشتند که شاید او شانس برگشت به تیم را نداشته باشد، اما ما قدم به قدم او را برگرداندیم؛ بازیهای پیش یکنیمه و در این بازی بهطور کامل.»

شفر درباره نورافکن هم جملات جالبی میگوید: «وقتی من با او صحبت میکنم، چشمش به دهان من است که ببیند چه میگویم. خوشحالم او مقابل سپیدرود هم خوب بازی کرد. نورافکن یک استعداد است.»

سرمربی آبیها میگوید سپیدرود در لیگ برتر باقی میماند. در پایان شفر در پاسخ به این پرسش که چه گلری در لیگ قهرمانان فیکس است، میگوید: «تا شروع این مسابقات زمان داریم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها