بهزاد پارسا، کارشناس اجتماعی با بیان اینکه این روزها در سالگرد پیروزی انقلاب مثل هر سال در و دیوار شهر رنگ و بوی انقلاب گرفته است، گفت: امسال نسبت به سالهای گذشته از چند جهت متفاوت است.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۴۴
بیلبوردهای شهری می گویند راه کجاست و بیراهه کدام است

به گزارش جام جم آنلاین، او افزود: ایرانیان ماه های سختی را پشت سر گذاشته اند، زمان زیادی از زلزله کرمانشاه و حادثه تلخ نفتکش سانچی که به از دست رفتن شمار زیادی از هموطنانمان منجر شد، نمیگذرد. از سوی دیگر دهه فجر امسال با فاصله کمی از نا‌آرامی های دی ماه گرامی داشته می شود و لذا آنچه بیش از هر چیز نیاز آن حس می‌شود حفظ وحدت و یکپارچگی مردم و تزریق روحیه نشاط و شادابی به آنهاست.

او با اشاره به اینکه سازمان زیباسازی با درک درست این نکته، بیلبورد های تبلیغاتی متفاوتی نسبت به سالهای قبل طراحی و در سطح شهر نصب کرده که فصل مشترک همه آنها، پرچم سه رنگ کشورمان است، ادامه داد: این بیلبوردها که اکثرا طراحی پر رنگ و لعاب و شادی دارند، مخاطبان مختلفی را مورد خطاب قرار می‌دهند. از دانشگاهیان و محققان تا هنرمندان و اهل فرهنگ و کودکان و حتی اقوام مختلف ایرانی.

به گفته بهزاد پارسا این جامعیت را به فال نیک باید گرفت و امیدوارم در پایان این دهه و با جمع‌آوری بیلبوردها از سطح شهر، روحیه مردم قوی‌تر و لبهای آنها خندان تر از قبل باشد.

این کارشناس اجتماعی با تاکید بر اینکه هر انقلابی بعد از پیروزی در مسیر "شدن"قرار می گیرد. همان که غربی ها به آن "become" می گویند، گفت: مسیر "شدن"راه دستیابی به هر آن چیزی است که انقلابیون برای انقلاب خود متصور بودند و اینک نهال نو پای انقلاب در استانه چهل سالگی به درختی جوان بدل شده است.

بهزاد پارسا با اشاره به اینکه این روزها در و دیوار شهر پر از بیلبورد و تابلو نوشت های شهری است. وقتی شهر پر می شود از این ها، یعنی دارد مسیر شدن را نشان می دهد، راهی که رفته ایم، راهی که باید اهسته و پیوسته برویم، تاکید کرد: در مسیر شدن تابلوها باید نشان مان بدهند که راه کجاست و بیراه کدام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها