
به گزارش جام جم آنلاین ، «مامه بابا تیام» مهاجم سنگالی شب گذشته وارد تهران شد و با استقلال قرارداد بست. این بازیکن سابقه بازی کردن در امپولی را دارد.
بر اساس گزارش سایت باشگاه استقلال با اعلام سید پندار توفیقی معاون ورزشی استقلال و پس از جلسه شب گذشته، تیام به توافق اولیه با استقلال دست یافت و از صبح امروز تست پزشکی و کارهای مربوط به ITC او انجام می شود.
استقلال در یک ماه گذشته هزینه زیادی را صرف بلیت های رفت و برگشت بازیکنان خارجی به ایران انجام داد اما با هیچکدام به توافق نرسیده بود.

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند