پس از اینکه بازیکنی به نام یازالده گومز پینتو هنوز نیامده از استقلال دیپورت شد بار دیگر یک بازیکن عجیب و غریب خارجی دیگر برای بازی کردن در استقلال راهی تهران شده است. سوال مشترک بسیاری از منتقدان این است؛ شفر این خارجی های بی کیفیت را از کجا پیدا می کند؟
کد خبر: ۱۱۱۶۹۳۱
خبر عجیب درباره بازیکن جدید استقلال ؛ گل نزن بزرگ از فوتبال خداحافظی کرده بود!

به گزارش جام جم آنلاین ، در هفته های اخیر عجیب ترین گزینه های خارجی برای رفع مشکل گلزنی استقلال در نظر گرفته شده اند. آن از گومز پینتو که با آن کارنامه غیر قابل قبولش در گلزنی راهی تهران شد اما مصدومیت دیپورتش کرد این هم از بازیکن جدید و مورد نظر آبی ها یعنی «یِووس اِکوالا هرمان».

هرمان 27 ساله است و در صورت پیوستن به استقلال یکی از همان ده ها بازیکن خارجی بدون کارنامه قابل قبول در فوتبال ایران است. حالا عملکرد احتمالی اش بماند.

تحقیقات نشان می دهد این بازیکن که هرمان اکولا نام دارد قبلا در تیمی گمنام در لیگ دسته پایین تر چین بازی کرده و در 24 مسابقه هیچ گلی به ثمر نرسانده است! حالا چنین بازیکنی قرار است بیاید و گره از کار کار گلزنی استقلال باز کند. البته تحقیقات بیشتر نشان می دهد او در لیگ دسته پایین تر چین در تیم های دیگری هم بازی کرده و کلا شش گل زده است. این بازیکن که بازی در هیچ تیم مطرحی در کارنامه اش دیده نمی شود مدتی هم در بوریرام تایلند بازی کرده و حالا با حضور احتمالی در یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران رزومه اش را قوی تر خواهد کرد!

از یکی از خبرنگاران قدیمی حوزه باشگاه استقلال شنیدیم که اکولا پس از حدایی از تیم ژنجیانگ هیچ پیشنهادی دریافت نکرده و حتی برای خداحافظی تصمیم گیری کرده بود اما ناگهان در بزرگی به روی باز شد و حالا می خواهد پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی استقلال مشکل گلزنی این تیم را حل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها