بازی لیورپول و تاتنهام در هفته 25 لیگ برتر گرچه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید، اما همانطور که از قبل هم انتظار می‌رفت یکی از جذاب‌ترین و هیجانی‌ترین بازی‌های فصل جاری لیگ برتر انگلیس بود. همانگونه که پیش از بازی هم گفته می‌شد محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول و هری کین مهاجم تاتنهام ستاره‌های دو تیم بودند و رکوردهایی بر جای گذاشتند.
کد خبر: ۱۱۱۹۸۶۱

صلاح با دو گلی که یکشنبهشب در آنفیلد به ثمر رساند به رکوردی بزرگ و باورنکردنی رسید. در حالی که کمتر کسی تصور میکرد او در این فصل درخشش چندانی برای تیم یورگن کلوپ داشته باشد، این ستاره مصری توانست به بازیکنی در تاریخ لیورپول تبدیل شود که خیلی زود به رکورد 20 گل زده برای تیمش دست یافته است. او در 25 دیدار برای لیورپول در لیگ برتر توانست 20 گل به ثمر برساند و بالاتر از بازیکنانی چون مایکل اوون و فرناندو تورس از این حیث در صدر قرار گرفت.

در طرف مقابل هری کین، مهاجم و گلزن اول تاتنهامیها در این بازی یک ضربه پنالتی را از دست داد ولی توانست گل تساوی بخش بازی را در دقیقه 95 به ثمر برساند. هری کین با این گل شمار گلهایش را در لیگ برتر به عدد 100 رساند. این مهاجم که برای تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی 2018 روسیه به میدان خواهد رفت، 100 گل خودش را در 141 بازی برای این تیم به ثمر رساند. آلن شیرر، بهترین رکورد گلزنی را در تاریخ لیگ برتر از این حیث در اختیار دارد. او توانسته 100 گل را در
124 بازی به ثمر برساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها