
به گزارش ایرنا، محمد جواد آذری جهرمی افزود: اگر یک اپراتور علاقه داشته باشد پیامکهای تبلیغاتی برای مشتریان خود ارسال کند، باید بستههای تشویقی به آنها پیشنهاد دهد و با اذن مشتری پیامکها را بفرستد.
وی اظهار کرد: علت ایجاد پیامکهای تبلیغاتی، چرخش مقرراتی نامناسب است و اگر تبلیغات در چرخه مشروع نباشد، ایجاد مزاحمت میکند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
دکتر محمد اسحاقی، استاد دانشگاه تهران:
محمدرضا مهدوی در گفتوگو با «جامجم»: