خبرچین مروری بر مهم‌ترین اخبار دیروز

یک پیشنهاد عذرخواهی، یک تقاضای تعقیب و یک درخواست عزل

یک روز پس از مصاحبه تلویزیونی حسن روحانی حرف و حدیث‌ها درباره مصاحبه‌اش بالا گرفت. آن‌وری‌ها گفتند مصاحبه خوبی نبود. این‌وری‌ها گفتند این حرف‌های یک رئیس‌جمهور بود یا نامزد انتخاباتی؟ هیچ‌وری‌ها گفتند که خب حالا دلار چند می‌شود؟ مجری بنده خدا هم کلی توضیح داد که بابا من سوال‌کننده بودم، نه مناظره‌کننده!
کد خبر: ۱۱۱۶۰۲۹

دیروز چند ساعت پیش از آنکه نامزدهای اسکار 2018 اعلام شود، خبر رسید که الناز شاکردوست زمین خورده و شاید ضربه مغزی شده باشد. بلافاصله آنها که به این بازیگر نزدیک بودند گفتند که اصلا ضربه مغزی درکار نبوده و اینها شایعه است. یادتان هست که همین چند ماه قبل شایعات مجازی، یک خواننده لسآنجلسی را هم کشت؟ این هم گویا از همان جنس خبرها بود.

آن ماجرای کشف اختلاس در وزارت نفت که روز قبل نوشتیم را یادتان هست؟ حالا رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفته متهم 400 میلیاردی فراری پرونده این صندوق را برگردانید. او گفته گزارش تحقیق و تفحص از این پرونده جنجالی آماده شده اما معلوم نیست کی اجازه قرائت آن داده شود.

حرف آخر هم درباره مشکلات خوزستان و ریزگردهاست. پس از حرف و حدیثهای فراوان درباره بودجه مقابله با ریزگردها، با دستور رهبر انقلاب 150میلیون دلار برای احیای این بودجه تخصیص پیدا کرده است. با این وجود هنوز برخی خوزستانیها از سیاستهای دولت در این زمینه راضی نیستند و مثلا آیتالله عباس کعبی، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان در صفحه توئیتر خود نوشته است: «آقای رییسجمهور اگر میخواهد مشکل ریزگردهای خوزستان را حل کند در اقدام اول بهتر است آقای کلانتری را عزل کند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها